thotim Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 När jag går in på en del sidor så kommer en ruta upp som säger : "De aktuella säkerhetsinställningarna tillåter inte att ActiveX-kontroller körs på den här sidan. Det kan medföra att sidan inte visas som den ska." Vad ska jag göra för att få bort den så att den inte visas som den ska? Avinstallera ActiveX? Men det finns ingen sån på avinstallations listan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 antar att du har IE? Gå in på Verktyg -> Internet-alternativ -> Säkerhet och klicka på Anpasssad nivå. Där inne finns det en hel del inställningar som du kan välja att aktivera/inaktivera eller fråga om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 22 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 antar att du har IE? Gå in på Verktyg -> Internet-alternativ -> Säkerhet och klicka på Anpasssad nivå. Där inne finns det en hel del inställningar som du kan välja att aktivera/inaktivera eller fråga om. tackar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Hmm.. ActiceX, är inte det en sån där plugin som gör att sidan kan formatera hårddisken osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Hmm.. ActiceX, är inte det en sån där plugin som gör att sidan kan formatera hårddisken osv? nope, går inte formatera Windows geon en ActiveX-kontroll.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Hepp, jag kan iaf göra en sån och ta bort massa systemfiler genom den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Hepp, jag kan iaf göra en sån och ta bort massa systemfiler genom den. javisst, det går, men att skicka "format C" till command.com brukar inte funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts