StellHell Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Hur menar du med det? Jag menar att om ni; innan nu installerade pluginet har haft en bild som visningsbild och ni lägger in den efter igen med pluginet installerat så blir den nerskalad ändå för att den redan "reggat" sig som liten bild.. Fattar ni bättre nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 27 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 ja! tack för förklaringen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Nepp stämmer inte, jag har testat med helt nya också.. sepe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
divra Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Har laddat ner pluginen (-et?) men har 6.2, det funkar inte va? Laddade sen ner 6.1 som Mikolan la upp men när jag kör den står det this program cannot be run in DOS mode. Vad göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 29 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Har laddat ner pluginen (-et?) men har 6.2, det funkar inte va? Laddade sen ner 6.1 som Mikolan la upp men när jag kör den står det this program cannot be run in DOS mode. Vad göra? den funkar inte för mig heller men jag har en annan som funkar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 (redigerad) har 6.1 nu men får inte nån stor visningsbild! Redigerad 30 maj, 2004 av bobb0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Om du har läst igenom här så vet du att grejen är bara att msg inte bäskär bilden så den blir kvar i orginalformat. Fast det funkar inte riktigt som det ska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts