The Dude Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Kan nån ge nån direktlänk till det? Ja det var det jag menade. Det specifika programet. Jag hittade det igår fast sidan var typ överbelastad så det blev error när jag skulle ladda ner det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Nu har jag den men det funkar inte. Jag har msg 6.1 och plus3. Detta är filen jag använder, rätt? Men bilden beskärs fortfarandenär jag tar en större än tillåtet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 24 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Får du till det EvilOL? släng upp en screen om du grejjade det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 (redigerad) Nu gick det! Min vän tog en dump. Redigerad 24 maj, 2004 av EvilOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 woooooow... Bara liiiiite efter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Mm men tur att du är så cool och har kunnat det hela ditt liv. Han bad mig föresten lägga upp en screen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 25 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 JAg har ett problem, Varför funkar bara en bild? Måste man göra nått med bilden eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Han menar att det inte är alla bilder som funkar att förstoras. Den enda jag lyckas med är denna. Vad beror det på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Om du har haft bilden inne innan så tror jag inte det funkar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 26 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 hur menar du? är lite trög nu men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 MSN Plus... så mycket spyware... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 26 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 MSN Plus... så mycket spyware... OK! tack för svaret Arman nu kanske jag fixar det där med bilden!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 MSN Plus... så mycket spyware... Nix inte ett ända.. När det kommer fram ett Licensavtal avstår man från programen så får man inte ett skit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Mm, dom försöker ju lura än där eftersom man alltid klickar på acceptera vid sånna rutor och den man ska klicka på heter bestämt VÄGRA. Stell, Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Menade samma.. Kommer upp licensavtal om hotbar och annan skit.. Man kan avböja från det och fortsätta ändå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 26 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Om du har haft bilden inne innan så tror jag inte det funkar.. Hur menar du med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Ja det var det jag också undrade. Ursäkta min otydlighet. Nu blev det jobbigt här. Min fråga: Varför behåller bara vissa bilder sitt orginalformat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Nu gick det! Min vän tog en dump. Jasså...kan du berätta hur du fixade det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Se Se, inte bara jag som är efter. Men ok. Du tar en banan. Sen skalar du av det yttersta på skalet med en potatisskalare. Sen rostar du det i ugnen och blandar det med kaffesump och sirap. Vet du vad du har fått då? -En stor visningsbild! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Mau? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts