Add3 Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Jo jag har sett att vissa har skit stor bild i hörnet. nån som vet hur man fixar sin visningsbild större? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Jo jag har sett att vissa har skit stor bild i hörnet. nån som vet hur man fixar sin visningsbild större? De som har sådana bilder har ett visst plugin till MSN Plus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 22 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 ok vart laddar man ner Msn plus då? och sen plug-ins? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Jag känner mig träffad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 www.mess.be Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 22 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 (redigerad) Jag känner mig träffad.. ja jag har sett att du har en fet bild... har laddat ner plus nu men nu återstår bara pluggingen.. vet nån vart man tankar den? *Edit* Hittade det nu! frågan är nu bara hur aktiverar med det? Redigerad 22 maj, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 *Edit* Hittade det nu! länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Den fungerar endast till 6.1 så om du uppgraderat till 6.2 så är det försent. Dock så vet jag inte om det är just den plugginen, eller hur nu plugin blir i plural Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 22 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 DAMN!! nån som kan skicka 6,0??? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Om du gorde samma tabbe som mig och installerat msnplus med 6.2, så är det väl bara att avinstallera msnplus? det gorde jag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 23 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Om du gorde samma tabbe som mig och installerat msnplus med 6.2, så är det väl bara att avinstallera msnplus? det gorde jag iaf mjo!! kan man ladda ner 6,0 nuförtiden eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 (redigerad) yes! hittade 6.1 på en annan dator! hatar 6.2 eftersom (för mig) det startas upp jättesegt, datorn hänger sig typ i en minut och man kan inte skicka/ta imot webcam.. ska jag lägga upp den på internet? Redigerad 23 maj, 2004 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 23 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 yes! hittade 6.1 på en annan dator! hatar 6.2 eftersom (för mig) det startas upp jättesegt, datorn hänger sig typ i en minut och man kan inte skicka/ta imot webcam.. ska jag lägga upp den på internet? vadå kan man förstora bilden på 6,1? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiXor Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 japp man kan göra den redigt stor..helt cp stort..fråga stellhell han vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Msn Messenger 6.1 Enjoy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Kan ingen visa bild hur det ser ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 23 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 :tagen från mess.be Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Vilken add-on är det som gäller när man vill ha större visningsbild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Vilken add-on är det som gäller när man vill ha större visningsbild? Det är ju det vi har snackat om! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Kan nån ge nån direktlänk till det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts