Bubbli Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Typ som i Postal2 eller?! med kön alltså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 24 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Typ som i Postal2 eller?! med kön alltså! Om jag skall vara helt ärlig med dig så vet jag faktiskt inte vad Postal 2 är, har hört en massa saker om det...tror du att du kan ge mig någon internetsida där jag kolla på lite screenshot och spana in spelet helt spontant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Om jag skall vara helt ärlig med dig så vet jag faktiskt inte vad Postal 2 är, har hört en massa saker om det...tror du att du kan ge mig någon internetsida där jag kolla på lite screenshot och spana in spelet helt spontant? det är ett rätt rått spel om man säger så köpcentrument i vc är så dystert, inge musik eller nånting. hoppas det blir ett köpcenter men med lite stämning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Alltså jag vill int ege dig screens det är alldeles för rått sök postal 2 så får du typ en kille som pissar på hundar och människor och slår huvudet av människor med spadar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 24 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 hum...kan nog faktiskt förstå varför det rycktades om att det skulle vara förbjudet på marknaden...fast detta ryckte kanske ej stämmer, vad vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lalilelulo Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 förbjudet på marknaden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Onte Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 okka, e det du på bilden på din avatar??? och börjar ditt "smeknamn" på Alv.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 okka, e det du på bilden på din avatar??? och börjar ditt "smeknamn" på Alv.... Joo det är jag på bilden, nej jag har inget smeknamn! Haha! Hurså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 ON TOPIC PLZZ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Onte Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 du ser ut som en kille jag "kände"..........du bor väl inte i danderyd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Hoppas att köpcentrat i SA blir mer verklighetstroget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 25 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 snälla killar, ta varandras msn, icq eller vad som helst för det har inte med köpcentrum att göra! On topic: Japp om det skall finnas ett eller flera så måste dem vara trovärdiga, dom har till exempel ett av världens största köpcentrum beläget i San Fransisco, den har en bergodalbana m.m i köpcentrumet skulle bli fett å se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 (redigerad) Om jag skall vara helt ärlig med dig så vet jag faktiskt inte vad Postal 2 är, har hört en massa saker om det...tror du att du kan ge mig någon internetsida där jag kolla på lite screenshot och spana in spelet helt spontant? omg mannen www.postal2.com Redigerad 25 maj, 2004 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 25 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 skribb hehe såg lite bilder på google sjukt spel fan, såg ut som dome elle quake elle va fan de nu hette Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 skribb hehe såg lite bilder på google sjukt spel fan, såg ut som dome elle quake elle va fan de nu hette Postal 2 är ju mycket sjukare än Doom! @WiboO: Ja det skulle vara roligt med ett stort fett köpcenter! med en berochdalbana!! Så kan man sabotera vagnen så att alla trillar ut och dör! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 26 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 @WiboO: Ja det skulle vara roligt med ett stort fett köpcenter! med en berochdalbana!! Så kan man sabotera vagnen så att alla trillar ut och dör! Jadå du har så rätt så, skadeglädjen läskar i munnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts