WiboO Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Tror ni att man kommer att kunna gå på shoping runda som i VC (north point mall) i SA?? skulle vara fränt som fan, ha ett par resturanter där inne och köpa lite kläder osv samtidigt...kanske skaffa sig ett ragg eller nått hehe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Tror ni att man kommer att kunna gå på shoping runda som i VC (north point mall) i SA?? skulle vara fränt som fan, ha ett par resturanter där inne och köpa lite kläder osv samtidigt...kanske skaffa sig ett ragg eller nått hehe! Ja man måste ju köpa maten man ska äta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Självklart de kommer finns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Tror ni att man kommer att kunna gå på shoping runda som i VC (north point mall) i SA?? skulle vara fränt som fan, ha ett par resturanter där inne och köpa lite kläder osv samtidigt...kanske skaffa sig ett ragg eller nått hehe! Hoppas att det finns ett stort sportvaruhus också! och ett megagym! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 hiihi, min gubba ska bli en kung fu snubbe... har ju mitt hjärta i kung fun efter 2,5år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 hiihi, min gubba ska bli en kung fu snubbe... har ju mitt hjärta i kung fun efter 2,5år kung fun.. Ja, hoppas man kan snatta utan att bli upptäckt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Hoppas att det finns ett stort sportvaruhus också! och ett megagym! who , håller med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 22 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Ja, för att utan detta så blir det ju lite tråkigt, fan jag älskade att gå in i köpcentrat i VC och köpa lite mat och byta kläder, sno bilen å crusa runt lite grann inne där å sladda hehe, bråka med gänget som var där inne också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Jag tycker att känslan ska vara lite bättre i varuhusen, inte som i VC att det var typ 4 gäng ligister och 4 gäng tanter som bara stod i klungor. Knappt några som gick runt och handlade! Så dött... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Faktiskt..När man kom in i varuhuset så kändes det som om tiden stod stilla...speciellt med den jobbiga musiken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Faktiskt..När man kom in i varuhuset så kändes det som om tiden stod stilla...speciellt med den jobbiga musiken.. Haha! Man både hatade och älskade den på samma gång...skön att slakta till dock, på något skumt tillfredställande sätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 på ett skumt hanniball lector-tillfredställande sätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 ...tillfredställande på ett..mysigt bekvämt sätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 nu börjar jag bli smått orolig för dig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 nu börjar jag bli smått orolig för dig.. Haha! Tack för att du bryr dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Hehe, det var så lite så.. Tror att jag börjar slita ut min SA-knapp på länkarna..är inne här hela tiden känns det som.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_hedlund_ Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 så klart det kommer ett varuhus var ska man annars köpa mat och saker?? det var ju så lyckat i Vc så varför skulle det inte komma i Sa??? Fan grymt om man typ kunde träna nån kampspårt och bli bättre på slåss eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 så klart det kommer ett varuhus var ska man annars köpa mat och saker?? det var ju så lyckat i Vc så varför skulle det inte komma i Sa??? Fan grymt om man typ kunde träna nån kampspårt och bli bättre på slåss eller nått instämmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 24 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 så klart det kommer ett varuhus var ska man annars köpa mat och saker?? det var ju så lyckat i Vc så varför skulle det inte komma i Sa??? Fan grymt om man typ kunde träna nån kampspårt och bli bättre på slåss eller nått Ja det låter helt okej faktiskt...håller med om att tiden står stilla av den tråkiga musiken, jag menar i ett riktigt varuhus så varierar musiken affär till affär...helt enkelt! Tycker dock också att dem skall ha andra köpare än man själv! typ att folk kan stå i kassan och bli sura av att vänta för länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts