Arman Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Vad finns det i en GC-skiva och vad består den av...? Skulle någon som har ett GameCube spel, kolla upp det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Plast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 22 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Plast HAHA! F*n va roligt! Seriöst nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Vad finns det i en GC-skiva och vad består den av...? Skulle någon som har ett GameCube spel, kolla upp det? bryt sönder en vanlig brännskivaså får du nog svaret, skulle väl inte tro att det är nåt speciellt med GC skivor förutom att dom är 8X8 cm stora, Jag skulle knappast bryta sönder en skiva som jag köpt för c:a 600 - 700 kr för att du vill veta vad som finns i den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Det finns att köpa cd skivor i samma storlek på claes ohlsson '(stavning?!) om jag inte minns fel, kolla där eller på nåe liknande affär... då kan du köpa nån billigt o förstöra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Det är små DVD-skivor, så du får nog kolla in i en DVD eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Men herregud, att alla svarar samma sak också Jag vill bara veta vad det är för filer i CD:n och vad det är för format på dem...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 lol... har du en gc skiva hemma? Dessa skivor går att spela i varenda cd enhet.. tror jag iaf Mitt där man lägger skivan ska de finnas en liten inbuktning, det är till för skivor i dessa storlekar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 GameCube spel är på vanliga mini-DVD´s. Finns att köpa på många ställen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 DOm får plats med mer än dvd skivor har jag hört Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Okej, ni får ursäkta mig om jag inte har formulerat frågan bra men jag vill bara veta vad det är för FILER innuti en GameCube CD, inte i en vanlig CD eller en PlayStation-CD, bara GameCube CD! Och vad är det för format på dem filerna? 7 replies utan något svar. Yiikes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Kan du inte kolla va de e för filer själv? Isåfall, why not? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Kan du inte kolla va de e för filer själv? Isåfall, why not? Ja, varför gör jag inte det själv...? Jo, just det, jag kom nyss på att jag inte hade något GameCube spel...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 köp ett billigt GC spel och knäck skivan och kolla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidusover Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 (redigerad) köp ett billigt GC spel och knäck skivan och kolla... är det så man kollar vad det är för filer? ok? EDIT: jag kollade vare va på en sån skiva och jag hittade EN fil som va .cda men den va på 44byte och använt utrymme på skivan var 1,99gig så de är nog andra filer som inte stöds av windows Redigerad 23 maj, 2004 av Tidusover Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 j*vla japanskt språk eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 24 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 är det så man kollar vad det är för filer? ok? EDIT: jag kollade vare va på en sån skiva och jag hittade EN fil som va .cda men den va på 44byte och använt utrymme på skivan var 1,99gig så de är nog andra filer som inte stöds av windows Fanns det någon GCM-fil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidusover Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Fanns det någon GCM-fil? inte va jag såg men ja kan kolla på en annan skiva ifall de är annorlunda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 skivorna som används i gc är iaf: GameCube (Matsushita) 1.5 GB 8 cm disc (DVD support on Panasonic version) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 varför vill du veta det? ska du tappa det i en buske eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts