Mr.Magic Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Gta3 eftersom jag hade ju spelet det gammla overview spelen och sen när jag hade sett bilder från GTA3 så längtade jag ihjäl mig och sen var det roligast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 gta 3 lätt, jag var inte ens beräd på att det skulle komma när det gjorde. VC visste jag att jag var tvungen att vänta på, då började jag ha så stora förväntningar men blev lite lätt besviken. samma sak kommer det nog vara men SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 humm.. GTA3.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 GTA III. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 GTA III. Har du ändrat dig? (:!!! GTA3 för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Har du ändrat dig? GTA3 för mig. Mm. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Eftersom gta3 var det första gtat jag spelade så får det bli det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 (redigerad) Skrääp! Ta bort! Redigerad 13 juni, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Vice City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 GTA3. Det var mest revolutionerande. VC kändes ganska mkt som samma sak.. Men GTA (1) var fantastiskt roligt... ...på sin tid... Det står mellan GTA och GTA3. Jag svarar GTA3. Man måste ju bedömma efter hur man kände just då man spelade spelet i fråga. Och jag hade myyycket roligt med GTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 vice city med MC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 VC så klart det regierar i GTA spelen. tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Första plats: Gta ViceCity. Andra plats: Gta3. Kommande första plats: Gta SanAndreas (Tror jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
trim Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 ghfghdhsh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 ghfghdhsh Moget? Rapport, och jag hoppas du får en varning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
trim Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Moget? Rapport, och jag hoppas du får en varning. äsh... jag drog bara upp en gammal tråd o då är det onödigt o skriva nåt vettigt men det va inte med meningen så nåt straff tolererar ja inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 äsh... jag drog bara upp en gammal tråd o då är det onödigt o skriva nåt vettigt men det va inte med meningen så nåt straff tolererar ja inte Straff är till för att folk ska lära sig och vara försiktiga så att de inte gör om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 äsh... jag drog bara upp en gammal tråd o då är det onödigt o skriva nåt vettigt men det va inte med meningen så nåt straff tolererar ja inte Det är ju just det du skall göra, skriva nåt vettigt om du drar upp en gammal tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 3 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2008 äsh... jag drog bara upp en gammal tråd o då är det onödigt o skriva nåt vettigt men det va inte med meningen så nåt straff tolererar ja inte Gud va smart att dra upp en gammal tråd om du inte har något vettigt att tillföra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts