danu Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Tja kan nån berätta för mig lite mer exakt vad som är nytt på gta vc/3 till xbox förutom grafik förbättringarna..?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 inget skulle jag tror eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dog Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 är inte laddtiden förminskad? kanske bara har med konsollen att göra iofs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danu Skrivet 22 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Det kanske bara är dom sakerna men jag hade för mig att jag läst någonstans att lite småsaker var förändrad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moddaren Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Ja har hört att de inte finns nåra paket till x-box. Inte säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Jag tror hjulen är annorlunda och att animationerna är bättre på gta 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danu Skrivet 29 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 okejj.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Grafiken är förbättrad, laddningstiderna minskade, buggar fixade. Det är nog allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts