Jump to content

Race!

Webbstudio
 Share

Recommended Posts

ett tips, skriv koden till racerbilen FÖRUTOM SISTA BOKSTAVEN/KNAPPEN innan du går till missionet, sen när du startat missionet och racer har sratrat så skriver du in sista kod bokstaven/knappen.. så använder du racer bilen! eller om du inte vill skriva kod så kan du alltid försöka putta in honom på fel väg! ;) lycka till! jag hade oxå problem med de uppdraget.. det jobbigaste är poliserna

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Första gången jag spelade igenom Vice City så klarade jag detta uppdrag på första försöket. Jag tror att Hilary fastnade i nån lyktstolpe eller något liknande.

Men andra gången jag spelade igenom spelet så fastnade jag verkligen på detta uppdraget. Försökte minst fem-sex gånger, men det gick inte. Så jag la ner ett tag och gjorde inga uppdrag, men nästa gång jag försökte gick det äntligen att vinna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man tar en snabbare bil och parkerar utanför polishuset innan man tar uppdraget

sen stannar man och byter bil helt enkelt

Min favorit är streatracern som man får på sunshine auto efter fjärde listan

Hotring racer... :) gillar Sabre turbon, för att jag lagt in en Elaneor och trimmat den snabb som Hotring racer :">

Länk till kommentar
Dela på andra sidor