Webbstudio Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Hej igen! Det finns ett uppdrag i Mailibue Club (vet ej hur det stavas) där man ska köra ett race mot en kille! Jag tycker det är skitsvårt att vinna över honom. Har någon något tipps hur man kan vinna? OBS! Jag har Gta Vice City till PS2 ifall det gör någon skillnad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Mitt tips är att Preja in honom i kanten vid polisstationen typ, då fick i allafall jag tillräckligt med försprång för att vinna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 ett tips, skriv koden till racerbilen FÖRUTOM SISTA BOKSTAVEN/KNAPPEN innan du går till missionet, sen när du startat missionet och racer har sratrat så skriver du in sista kod bokstaven/knappen.. så använder du racer bilen! eller om du inte vill skriva kod så kan du alltid försöka putta in honom på fel väg! lycka till! jag hade oxå problem med de uppdraget.. det jobbigaste är poliserna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dog Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 i mitt fall vill jag minnas att snuten hjälpte mig att klara uppdraget. har för mig att en snutbil plöjde in från sidan i den andra bilen. sedan var saken biff! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Jag tog genvägar fast jävligt orättvist, att man inte får ha en bättre bil en än sentinel,medans han får en Sabre Turbo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Första gången jag spelade igenom Vice City så klarade jag detta uppdrag på första försöket. Jag tror att Hilary fastnade i nån lyktstolpe eller något liknande. Men andra gången jag spelade igenom spelet så fastnade jag verkligen på detta uppdraget. Försökte minst fem-sex gånger, men det gick inte. Så jag la ner ett tag och gjorde inga uppdrag, men nästa gång jag försökte gick det äntligen att vinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 I alla race gäller samma saker: ta det lungt och slappna av och tro inte att du har vunnit innan du har det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moddaren Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 De tog mig typ 15 försök innan ja klara de. Svåraste uppdragrt i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Om man tar en snabbare bil och parkerar utanför polishuset innan man tar uppdraget sen stannar man och byter bil helt enkelt Min favorit är streatracern som man får på sunshine auto efter fjärde listan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Om man tar en snabbare bil och parkerar utanför polishuset innan man tar uppdraget sen stannar man och byter bil helt enkelt Min favorit är streatracern som man får på sunshine auto efter fjärde listan Hotring racer... gillar Sabre turbon, för att jag lagt in en Elaneor och trimmat den snabb som Hotring racer :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts