don_salvatore87 Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 1.Har inte hittat en De Lorean än så länge 2.Det finns 4 hus som man kan köpa....på den första ön 3.Det finns en riktig Rolls Royce i spelet 4.Det finns motorcrossbana..... 5.Vakterna i Köpcentret dödar polisen ? 6.Första bilen man kör:Vit Admiral Om det är något som ni undrar (Vad som helst om spelet så maila mig) Jag svarar alla (garanterat) Jag fick GTA VC i Torsdag morgon så jag har kommit långt........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Eftersom forumet nu får inehålla spoiler kan väl alla ta upp sina frågor här istället!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Finns det inget screenshot på Sabre och Sabre Turbo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 var ligger motorcrossbanan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Vänstra ön, högst upp i högra hörnet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts