STATUS Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Första gången jag spelade GTA va från en tidning kallad PC Guiden. Va jag vet finns den tidningen ej längre. Iallafall i skivan som medföljde fanns demot på Gta. Men jag minns att det stod typ: Gta är gjort av skaparna bakom... Ja va e det dom gjorde innan GTA? Hittar inte den skivan igen så svårt att veta... Så är det någon som vet? PS: ingen som vet någon sida där man kan läsa om Rockstargames och dennes "föddsel" DS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Dom har gjort ett spel som heter Lemmings, det var skitkul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Dom har gjort ett spel som heter Lemmings, det var skitkul! Det var hur kul som helst!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Dom har gjort ett spel som heter Lemmings, det var skitkul! Vart finns det då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 (redigerad) Vad e de för typ av spel? Har lemmings, hittade det i min kaktusbuske ^^ Redigerad 22 maj, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiXor Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 jao de va skit kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Är detta lemmings? psygnosis har gjort detta, inte rockstar... :S Screenshot: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STATUS Skrivet 22 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Hmmm ja okey nu har vi kommit på att rockstar INTE gjorde detta spel utan psygnosis. Men då är det fortfaranbde frågan va hete det spel Rockstar gjorde innan GTA? Vad jag kan minnas så är det ett liknande spel som GTA. Men är inte 100% säcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 ok, nej jag ville bara visa att det antagligen var ett psygnosis spel och inte ett r* spel... Jag är också ganska nyfiken på vad de kan va för spel gta e ju en av mina favvo spel och r* kanske gjort fler skojjsiga spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Jo för fan, Rockstar, eller DMA som dom hette innan, har gjort det, läste det i en gammal PC GAMER, där stog det att dom har gjort Lemmings osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Jag kan inte se att något " rockstar " eller " DMA " har varit inblandade i lemmings.... Och det är ju defentivt inte liknande gta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Är inte psygnosis bara utgivarna? Vet inte faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 jag har Lemmings: Revolution, och det är utvecklat av R* (Take2-loggan visas bla i början), psygnosis kanske bara "lånade" rättigheterna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Jag har Lemmings & Lemmings Paintball, båda är ganska kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts