Stoffe Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 (redigerad) Min PS2:a vill inte gå igång fast alla sladdar verkar sitta rätt :'( finns det nåt speciellt som kan göra så att den inte går igång? Redigerad 21 maj, 2004 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Tryckt på knappen i bak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Min PS2:a vill inte gå igång fast alla sladdar verkar sitta rätt :'( finns det nåt speciellt som kan göra så att den INTE går igång? Vill du att den inte ska gå igång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 (redigerad) Det funkar nu, såg inte att det låg en lös sladd Jag är ett pucko :"> Redigerad 21 maj, 2004 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Herregud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 ooh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts