Jump to content

Bara fuskare överallt...

STATUS
 Share

Recommended Posts

Det är värkligen INTE kul längre, då det bara fuskas i MTA VC...

Satt idag med med total 7 spelare då 3st va fuskare... Hur kul är det. Man han knappt in i spelet förren man va dödad...

Måste la vafan finnas något som stoppar dom. Tex, Märker automatikst att dom fuskar och spärrar derras IP innan dom änns kommit in i spelet?

Finns det inget sånt än? :P:):(;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fuskandet i MTA är förjävligt, en gång stötte jag på en fuskare som sprang lika snabbt som bilarna och en annan gång var det en som inte tog nån skada hur mycket alla än sköt på honom. :P

Om du vill slippa fuskarna så spela på någon av de större servrarna där det finns admins som övervakar spelet och bannar dom som fuskar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fuskandet i MTA är förjävligt, en gång stötte jag på en fuskare som sprang lika snabbt som bilarna och en annan gång var det en som inte tog nån skada hur mycket alla än sköt på honom. :P

Om du vill slippa fuskarna så spela på någon av de större servrarna där det finns admins som övervakar spelet och bannar dom som fuskar.

Men på dem laggar det så man blir galen..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fuskandet i MTA är förjävligt, en gång stötte jag på en fuskare som sprang lika snabbt som bilarna och en annan gång var det en som inte tog nån skada hur mycket alla än sköt på honom. ;)

det där med att skjuta på nån utan att han dör är lätt det är bara att trycka på Esc.

jag råkade göra det förut (skulle gå på toa) då kallade han mig fuskare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det där med att skjuta på nån utan att han dör är lätt det är bara att trycka på Esc.

jag råkade göra det förut (skulle gå på toa) då kallade han mig fuskare.

Så kan man också göra men den här killen pausade inte utan hade nåt script som gjorde att hans hälsa inte sjönk när man sköt honom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ähh vad ni pratar bajs det för att det är buggigt som folk inte dör om man skjuter på dom t.ex om jag skjuter mot någon kan det se ut som jag bara står och slåss för honom osv.

EDIT: En kompis till mig vet var det finns en minigun men har berättar inte är det någon som vet??? P.S jag har sett honom med en och en gång dödade jag honom så jag fick den. Jag har en mapp med alla vapen men det står inte minigun någonstans

Redigerad av KuNg-Fo0d
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ähh vad ni pratar bajs det för att det är buggigt som folk inte dör om man skjuter på dom t.ex om jag skjuter mot någon kan det se ut som jag bara står och slåss för honom osv.

EDIT: En kompis till mig vet var det finns en minigun men har berättar inte är det någon som vet??? P.S jag har sett honom med en och en gång dödade jag honom så jag fick den. Jag har en mapp med alla vapen men det står inte minigun någonstans

På VC finns Minigunnen i haitiernas fabrik efter man sprängt den. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Minigun finns inte i MTA, om du har sett nån använda det vapnet så har det rört sig om en fuskare. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor