STATUS Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Det är värkligen INTE kul längre, då det bara fuskas i MTA VC... Satt idag med med total 7 spelare då 3st va fuskare... Hur kul är det. Man han knappt in i spelet förren man va dödad... Måste la vafan finnas något som stoppar dom. Tex, Märker automatikst att dom fuskar och spärrar derras IP innan dom änns kommit in i spelet? Finns det inget sånt än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Fuskandet i MTA är förjävligt, en gång stötte jag på en fuskare som sprang lika snabbt som bilarna och en annan gång var det en som inte tog nån skada hur mycket alla än sköt på honom. Om du vill slippa fuskarna så spela på någon av de större servrarna där det finns admins som övervakar spelet och bannar dom som fuskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Fuskandet i MTA är förjävligt, en gång stötte jag på en fuskare som sprang lika snabbt som bilarna och en annan gång var det en som inte tog nån skada hur mycket alla än sköt på honom. Om du vill slippa fuskarna så spela på någon av de större servrarna där det finns admins som övervakar spelet och bannar dom som fuskar. Men på dem laggar det så man blir galen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 lol, moget att fuska på gta online... lal o se en tommy vercetti springa med speedhack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Fuskandet i MTA är förjävligt, en gång stötte jag på en fuskare som sprang lika snabbt som bilarna och en annan gång var det en som inte tog nån skada hur mycket alla än sköt på honom. Om du vill slippa fuskarna så spela på någon av de större servrarna där det finns admins som övervakar spelet och bannar dom som fuskar. det där med att skjuta på nån utan att han dör är lätt det är bara att trycka på Esc. jag råkade göra det förut (skulle gå på toa) då kallade han mig fuskare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 det där med att skjuta på nån utan att han dör är lätt det är bara att trycka på Esc. jag råkade göra det förut (skulle gå på toa) då kallade han mig fuskare. Så kan man också göra men den här killen pausade inte utan hade nåt script som gjorde att hans hälsa inte sjönk när man sköt honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 (redigerad) Ähh vad ni pratar bajs det för att det är buggigt som folk inte dör om man skjuter på dom t.ex om jag skjuter mot någon kan det se ut som jag bara står och slåss för honom osv. EDIT: En kompis till mig vet var det finns en minigun men har berättar inte är det någon som vet??? P.S jag har sett honom med en och en gång dödade jag honom så jag fick den. Jag har en mapp med alla vapen men det står inte minigun någonstans Redigerad 24 maj, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moddaren Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Ähh vad ni pratar bajs det för att det är buggigt som folk inte dör om man skjuter på dom t.ex om jag skjuter mot någon kan det se ut som jag bara står och slåss för honom osv. EDIT: En kompis till mig vet var det finns en minigun men har berättar inte är det någon som vet??? P.S jag har sett honom med en och en gång dödade jag honom så jag fick den. Jag har en mapp med alla vapen men det står inte minigun någonstans På VC finns Minigunnen i haitiernas fabrik efter man sprängt den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Ähh vad ni pratar bajs det för att det är buggigt som folk inte dör om man skjuter på dom t.ex om jag skjuter mot någon kan det se ut som jag bara står och slåss för honom osv. EDIT: En kompis till mig vet var det finns en minigun men har berättar inte är det någon som vet??? P.S jag har sett honom med en och en gång dödade jag honom så jag fick den. Jag har en mapp med alla vapen men det står inte minigun någonstans Minigun finns inte i MTA, om du har sett nån använda det vapnet så har det rört sig om en fuskare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts