Kuruma Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 PC för då kan jag sikta lätt på vad jag vill och så får jag inte ont i ögonen av den grummliga grafiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtagamer Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Min kompisar har det på ps2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Min kompisar har det på ps2. Ja precis båda ja o jefflin!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Ps2 gtagamer: Fixa sign Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 jag spelade det på ps2. nu har jag sålt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Jag lirar det både på PS2 och PC , som sagt tidigare att inget går ju upp emot att lägga sig till rätta i sängen och bara lira Vice City till man tröttnar (PS2) .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Båda och, fast de är mycke roligare att spela på PS2:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 PC!lätt alltså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts