Green_Goblin Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Alltså hur installerar man modden? jag har läst readmen 3 gånger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 vart finns den att ladda ner? kanske kan hjälpa sen när jag fått se på modden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 21 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 vart finns den att ladda ner? kanske kan hjälpa sen när jag fått se på modden.. Den finns på GTAsajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 kan du skicka länk? ifall du ids? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 här har du länk (OBS! smileyn i mitten är länk!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 tack! fan va stor fil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 21 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 jag får upp detta fel meddlande när jag trycker på Setup, vad är felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 att det är nån fil som inte följde med tror jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 (redigerad) http://thecopy.mine.nu/upload/COMDLG32.OCX edit: lägg den i C:\windows\system32 Redigerad 21 maj, 2004 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 när jag instalerar (det är nån mod installer som följer med) så vill den att jag ska öppna: GTA: Vice city main Executable... vet inte vilken det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 den fil du ska öppna är gta vc.exe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 att det är nån fil som inte följde med tror jag! Nej, fick samma meddelande. Jag använde samma fil för att installera på en annan dator och då fungerade det. Så det kan inte vara filen som är trasig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 jag har en fråga angående moden jag har kunnar spawna en hunte + en pcj men vad är fusket te det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 22 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Tack alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts