kariya Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 I går kollade jag på tv 1000. jag kollade på en sådan dokumentär om skådespelare. De berättade vilken serie figur de hade velat vara, hulken, superman mm. så kom det till en tjej hon sa nåt jag inte läst jag kollade bara på henne, och så kom de upp en bild på tommy vecetti med en gta tröja och han höll i någons huvud Nu ska ni inte lita allt för mycket på mig, jag var lite sömnig men jag undrar finns det en serie-tidning med gta? det finns väl inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 I går kollade jag på tv 1000. jag kollade på en sådan dokumentär om skådespelare. De berättade vilken serie figur de hade velat vara, hulken, superman mm. så kom det till en tjej hon sa nåt jag inte läst jag kollade bara på henne, och så kom de upp en bild på tommy vecetti med en gta tröja och han höll i någons huvud Nu ska ni inte lita allt för mycket på mig, jag var lite sömnig men jag undrar finns det en serie-tidning med gta? det finns väl inte? nä det finns det inte, men det finns en film som heter Grand Theft Auto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Höll på med en GTA- serie på bilden, men det blev bara en ruta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Höll på med en GTA- serie på bilden, men det blev bara en ruta. haha... vad handlade den om da? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moddaren Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 De skulle va kul å se GTA filmen. Kan man ladda ner den? I så fall vart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 De skulle va kul å se GTA filmen. Kan man ladda ner den? I så fall vart? du kan söka efter den på imbd, den finns där, men vart man kan köpa den vet jag inte... (är inte ens säker på att det handlar om GTA.... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 det är nån 70tals komedi där ett antal bilar går sönder om jag inte minns fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Såhär ser iallafall framsidan till filmen ut....har tänkt köpa den någon gång men vart aldrig av, har inte ens sett den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 ser ut som en gammal film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 ser ut som en gammal film 70-tal! Det är ju killen från Happy Days (ni vet, The Fonz...) första film! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 I går kollade jag på tv 1000. jag kollade på en sådan dokumentär om skådespelare. De berättade vilken serie figur de hade velat vara, hulken, superman mm. så kom det till en tjej hon sa nåt jag inte läst jag kollade bara på henne, och så kom de upp en bild på tommy vecetti med en gta tröja och han höll i någons huvud Nu ska ni inte lita allt för mycket på mig, jag var lite sömnig men jag undrar finns det en serie-tidning med gta? det finns väl inte? Dom gjorde ett inslag om vice city i MAD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 srry för att jag drog upp en så gammal tråd. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 srry för att jag drog upp en så gammal tråd.:"> Den var ju bara en dag gammal! Så det är lugnt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Dom gjorde ju en parodi på VC i MAD magazine som jag tror går att se på www.madmag.com ! Vill ni veta mer om MAD ska ni gå in på min MAD sida! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 filmen grand theft auto heter på svenska nu blåser vi snuten. bara så ni vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Gör den inte alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 70-tal! Det är ju killen från Happy Days (ni vet, The Fonz...) första film! Ron Howard är inte Fonzie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Ron Howard är inte Fonzie! Fonzie heter i verkligheten Henry Winkler... Och Nu blåser vi snuten heter Smokie and the bandit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 (redigerad) filmen grand theft auto heter på svenska nu blåser vi snuten. bara så ni vet lol, ta en engelska kurs eller två? Redigerad 26 juni, 2004 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Dom gjorde ju en parodi på VC i MAD magazine som jag tror går att se på www.madmag.com ! Vill ni veta mer om MAD ska ni gå in på min MAD sida! vad skrevs det. Nu i efter hand tror jag att det var något med mad tidningen. Hankille som du har som avatar var nog med på bilden eller något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts