don_salvatore87 Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 (redigerad) 1.Jag fick GTA Vice City Torsdag 7/11 klockan 10:00. 2.Jag har klarat 10 % av spelet..... 3.Jag var i torsdag den förste som hade spelet i hela Göteborg........(Den affären där jag köpte det får in spelet först av alla affärer...... SÅ medan ni satt här och glodde på forumet satt jag och gjorde grymma uppdrag..... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA............. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA...... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA ........................HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA : Redigerad 8 november, 2002 av don_salvatore87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 1.Jag fick GTA Vice City Torsdag 7/11 klockan 10:00. 2.Jag har klarat 10 % av spelet..... 3.Jag var i torsdag den förste som hade spelet i hela Göteborg........(Den affären där jag köpte det får in spelet först av alla affärer...... SÅ medan ni satt här och glodde på forumet satt jag och gjorde grymma uppdrag..... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA............. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA...... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA ........................HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA : kul för dig. Vilken affär? Jag har ändå inte ps2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 1.Jag fick GTA Vice City Torsdag 7/11 klockan 10:00. 2.Jag har klarat 10 % av spelet..... 3.Jag var i torsdag den förste som hade spelet i hela Göteborg........(Den affären där jag köpte det får in spelet först av alla affärer...... SÅ medan ni satt här och glodde på forumet satt jag och gjorde grymma uppdrag..... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA............. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA...... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA ........................HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA : jag gillar inte din atityd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 jag gillar inte din atityd Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Håller med till 100%! Du är tråkig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Du är tråkig. Öhh...varför är jag det??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Han menade nog DON Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Han menade nog DON Då är det lite dumt att quota efter mitt inlägg...men men.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blizz Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 HAHAHA MIN FARSA VAR MED O SKAPADE GTA VC ELLER TYP JOBBADE FÖR DOM O JA FICK SPELET FÖRST AV ALLA HAHAHA NÄR DU SATTT O DRÖMMDE OM DET SÅ SATT JA O SPELA O SKRATTADE !!!!!!!!!! loser.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 (redigerad) Då är det lite dumt att quota efter mitt inlägg...men men.... Ja förlåt. Jag gjorde lite fel. Jag menade Don. Redigerad 8 november, 2002 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 HAHAHA MIN FARSA VAR MED O SKAPADE GTA VC ELLER TYP JOBBADE FÖR DOM O JA FICK SPELET FÖRST AV ALLA HAHAHA NÄR DU SATTT O DRÖMMDE OM DET SÅ SATT JA O SPELA O SKRATTADE !!!!!!!!!! loser.. Jag gillar inte din attityd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blizz Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 förlåt d var menat på den dära kaxiga snubben.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Jag gillar inte din attityd... Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 förlåt d var menat på den dära kaxiga snubben.. Ok då förlåter vi (i alla fall jag) dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 Ja.. förlåter dig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vicecity Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 Håller me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 förlåt d var menat på den dära kaxiga snubben.. Ok, förlåten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 Hoppas att vc finns på sibaa..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 Sluta tjata om ditt J*VLA VC på siba och det hör inte till denna topic! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 hehe...ok.....Skulle bara retas lite....Ha ha ha ha HA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts