xPisc Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Tror inte det e bara jag som spelar det? Aja för er som spelar... Varsegod Jag har ett problem på mitt SSX till xbox... Hur snurrar man i luften?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Tror inte det e bara jag som spelar det? Aja för er som spelar... Varsegod Jag har ett problem på mitt SSX till xbox... Hur snurrar man i luften?! man trycker typ --> eller <--- på muppen man stur med, den andra. typ Har inte kört på xbox men det är så, tror jag.. För övrigt aeger ssx. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Har spelat hos en kompis, SSX är skitroligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 21 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 jo men ja kan inte göra det samtidigt gar gör ett trixx... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Vad är SSX? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 21 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Snowboard spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 har alla ssx spelen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 25 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 har alla ssx spelen! Jag har SSX3 till kryssboxx.... Har kommit på hur man snurrar medans man gör tricks, L + R + -|- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts