Lord_Lime Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 hur får man detta skin som spelperson? se fil!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 det är en modell från vc och finns på gta3.img i vcmappen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 21 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 ja men vad heter den och hur gör jag så att jag kan spela me den uatan att behöva fuska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 det är väll bara att ta .dff:en och .txd:en från den modellen och ersätta dom med player.dff och player.txd antar jag... btw det där är väll modden GTA: LC va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 21 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 ja det borde gå men kan bara inte expotera bilden på skinet och lägga in det i skins mappen??? jag det är gta LC ps den är bättre en GTA WO har än bara hittat en bugg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 (redigerad) nej du måste ersätta modellen också för att spela med den annars ser det ju konstigt ut EDIT: alltså en modell med en annan skin skulle se konstigt ut... men gör så här: 1. öppna gta3.img med img tool leta reda på tex HFYPR.txd och HFYPR.dff och exportera dom och sedan bytt namn på dom till player.dff och player.txd 2. sen öppnar du gta3.img med img tool och ersätter plater.dff och player.txd men dom nya. Redigerad 21 maj, 2004 av Wrath Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 21 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 (redigerad) ok men hur ska jag veta vad skinet heter??? lr vad filerna heter?? Redigerad 21 maj, 2004 av Lord_Lime Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 det vet jag inte men du kan ju leta med ViceTXD i gta3.img och se vad filen heter.. och du kolla posten jag postade ovan om du behöver program så finns dom ju här: http://www.gtasajten.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 den heter antingen nåt med flooz eller så börjar den iaf på wfy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 21 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 (redigerad) jag hittade den men den ser ut så här edit: den hette floozya.txd Redigerad 21 maj, 2004 av Lord_Lime Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 (redigerad) då är det ju bara att följa min lilla guide om du inte kan det förstås Redigerad 21 maj, 2004 av Wrath Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 21 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 kan du länka till den??? plz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 annars skrev jag det ovan men här har du: 1. öppna gta3.img med img tool leta reda på floozya.txd och floozya.dff och exportera dom och sedan bytt namn på dom till player.dff och player.txd 2. sen öppnar du gta3.img med img tool och ersätter player.dff och player.txd men dom nya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 21 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 så lätt ska testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 japp annars kunde du läsa skribb's guide väldigt bra... om det krånglar kan du ju skicka PM till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts