dundersmet Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 (redigerad) Hej! Jag och några kompisar har fixat ett L@N som vi ska ha på fredag imorgon 21/5 Om ni är intresserade kolla in www.grubbelan.tk där får ni mer fakta. Så ramla in på Grubbeskolans matsal och lira med oss andra Pris: 70kr Försäljning: Cola,chips,mackor Platser: 70st: ca 20 anmälda Priser: CS 2on2 --- 500 kr WC3 tft 1on 1 --- 300kr Lanet börjar 21/5 - 18.00 och slutar 23/5 - 12.00 Redigerad 21 maj, 2004 av dundersmet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Faaaan att jag inte bor i Umeå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Kanske lite sent att meddela det en dag före Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 20 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Jo jag vet men vi fick in lite mindre folk än planerat så då tänkte jag om någon var intresserad så kunde dom bara ramla in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Jadu.. Vad är hemsidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 20 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 www.grubbelan.tk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Verkar inte vara så utbildade männsikor som har detta LANet, iaf är de inte bra på stava. Hmm.... Kommer nog inte, har ju feber och allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 20 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 (redigerad) vadå jag hittar ingen felstavning nånstans Redigerad 20 maj, 2004 av dundersmet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Stavfel: "Lan Datum!!" "Lan datum" "Cs turneringen!!!" "wc3 turnering" "post nummer" "person/telefon nummer" "mapsen" "commentarer" Det var alla tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 20 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 hehe, vad petnoga du är aja men man förstår iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 hehe, vad petnoga du är aja men man förstår iallafall Men får lite seriösare intryck iaf , iaf, här är rättningarna om du inte kan dem själv (som du kan antagligen): "Lan Datum!!" -> Landatum! "Lan datum" -> Landatum "Cs turneringen!!!" -> Cs-turneringen "wc3 turnering" - wc3-turnering "post nummer" -> postnummer "person/telefon nummer" -> person/telefon-nummer "mapsen" -> Banorna "commentarer" -> Kommentarer tihi! puss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 21 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 (redigerad) Så nu är det mesta ändrat för att du ska kunna känna dig hemma på sidan Det ända som inte gick att ändra var Cs turnering och wc3 turnering Redigerad 21 maj, 2004 av dundersmet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Tack mitt gull! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 21 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Inga problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 21 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Om det är någon som är intresserad så ramla bara in på grubbeskolan. och om ni vill vara säkra på att en plats så anmäler ni er på sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Om det är någon som är intresserad så ramla bara in på grubbeskolan. och om ni vill vara säkra på att en plats så anmäler ni er på sidan 559km, tror du jag klarar det med cykel tills imorrn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 21 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 (redigerad) om du startar nu och cyklar 26km/h nonstops så kommer du nog fram i tid Redigerad 21 maj, 2004 av dundersmet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Hm, har inte tid riktigt, och det kom för tidigt, annars hade jag nog kommit förbi, bor ju 2,5 mil ifrån Umeå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Hej! Jag och några kompisar har fixat ett L@N som vi ska ha på fredag imorgon 21/5 Om ni är intresserade kolla in www.grubbelan.tk där får ni mer fakta. Så ramla in på Grubbeskolans matsal och lira med oss andra Pris: 70kr Försäljning: Cola,chips,mackor Platser: 70st: ca 20 anmälda Priser: CS 2on2 --- 500 kr WC3 tft 1on 1 --- 300kr Är det verkligen några av dina kompisar? coolt, min kompis brorsa är ref där också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 21 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Vad heter han ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts