Curly Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Inget jag behöver säga här direkt Vote: En gång i veckan, vill hålla min hårddisk fräsch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Aldrig, och jag klarar mig fint ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Förut skannade jag varje dag, men nu blir det väl typ ... Vote: En gång i veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Klarar mig inte bra har nyss haft 220 virus och spywhere Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burner Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Mitt anti-virus program skannar igenom datorn hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Efter 1 vecka efter jag köpte min nya hårddisk så fick jag 23 virus utan brandvägg Gör det ibland, oftast så har man inte problem med virus, eller dom gör inte alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Vote: Några gånger per år Gjorde de för nån vecka sen, hade inte gjort de på ett bra tag före dess, hittade inte ett enda virus, men virusprogrammet varnar väl om de kommer nå virus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Man har väl brandvägg, grabbar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Man har väl brandvägg, grabbar! självklart, men brandväggar brukar inte stoppa för virus (jo, dyra specialväggar) utan hackers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 självklart, men brandväggar brukar inte stoppa för virus (jo, dyra specialväggar) utan hackers Virus kommer genom program, man laddar inte hem filer som man inte vet vad det är, plus att de flesta virus använder internetanslutning = brandvägg = effektivt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Virus kommer genom program. Långt ifrån bara program Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Manuellt, nå'n gång om året. Men virusprogrammet skannar igenom hela datorn automatiskt varje dag klockan åtta, när jag är i skolan. Perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Lite då och, då när det står att jag behöver det, men jag scannar typ alla nya filer.. Vote: Några ggr om året.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Långt ifrån bara program Jaså? Vad kommer de ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Jaså? Vad kommer de ifrån? textdokument, mail, bilder, låtar, hemsidor, filmer mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 tänkte göra de idag.. men datorn segade sig så jag sket i det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 textdokument, mail, bilder, låtar, hemsidor, filmer mm Jaja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Orka ha virusprogg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 21 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Orka ha virusprogg Orka bry sig när hårddisken kraschar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Norton anti virus är ett jäkla bra skydd tycker jag, har internet security. varje gång man laddar hem nåt så ska den filen ''kollas igenom''. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts