xPisc Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 (redigerad) Jag och Gurgel har skapat ett litet " community " för dom som gillar att spela! Självklart finns det ju en off-topic del för den som inte har lust och prata spel varje dag. Ni är varmt välkommna att bli medlemma på vårat forum och vi vill gärna att ni blir aktiva! (Lämna för guds skull inte GTASajten bara, man kan ju alltid va aktiv på 2 forum ) Ha en trevlig dag! Pangkaka Redigerad 20 maj, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Såsom jag minns det gillar dom inte reklam här på forumet. *reported* Får se vad das moderatorer säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 20 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 bfsajten.tk då? ingen har reportat den? därför trode jag det var ok att göra det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Har inte alla insett att det finns nog med "Spelcommunitys" nu?? Finns så ****** många och dom flesta läggs ner efter 2-3månader p.g.a brist på aktiva medlemar, i slutet är det oftast bara moderatorerna som är lite aktiva... Så snälla, SLUTA GÖRA MISSLYCKADE COMMUNITYS!!!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 20 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Det blir inget misslyckat Men eftersom att denna topic antagligen bryter mot gtasajtens regler så bör den tas bort, sry admins/mods Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Jag presenterar också, lite iallfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 21 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 du var fjärde medlemmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 jag fick en jävla massa skit när jag skrev lite om min sida... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 jag fick en jävla massa skit när jag skrev lite om min sida... :'( Om NHLsajten va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Om NHLsajten va? juppz.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts