Speeder Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Nån här som spelar detta extremt beroendeframkallande spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 nej, men hade du frågat för 2 år sen hade jag svarat "självklart!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 m, w0rdar vigge.... Jag kollade för nå da sen hur de ser ut, 3d grafiken är ju pinsamt dåligt! man ser ju knappt nått! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 m, w0rdar vigge.... Jag kollade för nå da sen hur de ser ut, 3d grafiken är ju pinsamt dåligt! man ser ju knappt nått! w0rdar både xPisc och vigge. Grafiken är ju sämst, jag menar sämst, inte näst sämst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Tycker de é äckligt värdelöst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Lirade lite förut, men nu är det typ slöseri på tid.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Urk! Jag satt typ förut 1 timme per dag med typ 1.5 år sen... nu skulle jag kanske klara ungefär 30 sek om jag inte får stroke! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Urk! Jag satt typ förut 1 timme per dag med typ 1.5 år sen... nu skulle jag kanske klara ungefär 30 sek om jag inte får stroke! Ae_Dave: Din klan, eller om du är medlem där vad är det för spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Denna nya 3d grafik aer ju knäpp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Lirade det förut, men tröttnade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts