Haggard Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Jag har hört att många haft problem med att hitta karateklubben. Om du slår upp City Map och kollar mot orten Korea Town, och åker dit, så kommer en logga som visar en hantel upp på kartan nere till vänster. På byggnaden är det ett stort Ying och Yang - tecken. Golden Bones är jag lite osäker på, men det första ska ligga på parkeringsplatsen mittemot St:Monicas flygplats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Jag har hört att många haft problem med att hitta karateklubben. Om du slår upp City Map och kollar mot orten Korea Town, och åker dit, så kommer en logga som visar en hantel upp på kartan nere till vänster. På byggnaden är det ett stort Ying och Yang - tecken. Golden Bones är jag lite osäker på, men det första ska ligga på parkeringsplatsen mittemot St:Monicas flygplats. Golden bones?? är det dom man får snoop dogg av? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 25 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 jupp! men jag hittar inte det första benet. Dessutom finns det flera olika karateklubbar, har jag fattat nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 jupp! men jag hittar inte det första benet. Dessutom finns det flera olika karateklubbar, har jag fattat nu... jo fler karate klubbar har jag vetat länge, kartan är lite dåligt detaljerad. När jag hittade första hund benet så kom alla som va kvar på kartan, ska det vara så? P.S Hund benen e ju skit svåra att få dom e ju typ gömda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 29 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Den stora frågan: VAR FINNS DET FÖRSTA GULDBENET?!!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts