don_salvatore87 Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Jag undrade bara, tror ni att Göran Persson vet om Bush Planer på att ta över världen? Att kanske Göran persson har den tanken inom sig att det var USA som bombade sig själva för att kunna invadera Afghanistan och senare Irak, för att Göran verkar ju vara en bra vän till Bush men tror ni att Bush ljuger rakt i ansiktet på Göran och ser Göran som en uppblåst Nalle Björn som man indirekt kan använda för att få igenom sina planer i t ex Sverige, Vad tror ni?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 va hade dom i Afganistan å hämta? deras lilla kanin Bin ladin ''fann'' dom inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Jag undrade bara, tror ni att Göran Persson vet om Bush Planer på att ta över världen? Att kanske Göran persson har den tanken inom sig att det var USA som bombade sig själva för att kunna invadera Afghanistan och senare Irak, för att Göran verkar ju vara en bra vän till Bush men tror ni att Bush ljuger rakt i ansiktet på Göran och ser Göran som en uppblåst Nalle Björn som man indirekt kan använda för att få igenom sina planer i t ex Sverige, Vad tror ni?? Nej, lite långsökt, tror aldrig de skulle bomba Pentagon eller WTC, själva.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Nej, lite långsökt, tror aldrig de skulle bomba Pentagon eller WTC, själva.. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=14079 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Nej, lite långsökt, tror aldrig de skulle bomba Pentagon eller WTC, själva.. Långsökt? Planerna utarbetades ju för f*n för 50 år sen(För att ha ett legitimt skäl att attackera Kuba). JFK blev mördad bara för att han inte gick med på dom. Och angående Bush - Persson. Tror inte Bush vet vem Persson är ärligt talat. Jo jag vet att dom träffades för inte så länge sen, men jag tror inte Bush håller reda på vem som är vem. Han har ju annat för sig, Tex ge order om att avrätta en Amerikansk fånge i Irak och få det att se ut som om det var en Irakisk motståndsrörerlse(För att minska uppmärksamheten från media mot Amerikanerna som plågade Irakiska fångar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Långsökt? Planerna utarbetades ju för f*n för 50 år sen(För att ha ett legitimt skäl att attackera Kuba). JFK blev mördad bara för att han inte gick med på dom. Och angående Bush - Persson. Tror inte Bush vet vem Persson är ärligt talat. Jo jag vet att dom träffades för inte så länge sen, men jag tror inte Bush håller reda på vem som är vem. Han har ju annat för sig, Tex ge order om att avrätta en Amerikansk fånge i Irak och få det att se ut som om det var en Irakisk motståndsrörerlse(För att minska uppmärksamheten från media mot Amerikanerna som plågade Irakiska fångar) öh vad har du för källor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 öh vad har du för källor? Källor och källor...vetifan...det är bara något jag tror. En av dom som enligt Pentagon(Or whatever)är med på bandet har varit död i 6 månader. Amerikanen har en sådan fångdräkt(Orange)som USA använder i fånglägren i Irak. Gärningsmännen ser aningen knubbiga ut, vilket tyder på att dom är Amerikaner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts