kariya Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 ska inte nedräkningen fram snart alltså San Andreas till ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Brukar starta den när det är ca 100 dagar kvar. Känns lite overkill annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 20 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 okej men när är det nu den 22 oktober släpps det, då är det hmm svårt att räkna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Brukar starta den när det är ca 100 dagar kvar. Känns lite overkill annars OK, det låter rimligt, fast tyvärr är det ju ett tag till.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 De är ungefär 153 dagar kvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 jag vet en sida där nedräkningen har börjat! oddweb.com där dom där kartorna fanns, fast de har flyttat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 jag vet en sida där nedräkningen har börjat! oddweb.com där dom där kartorna fanns, fast de har flyttat.. till vad då?? vad e adressen nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Com2 Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 ok Ok? Nej, men in med nedräkningsscripet nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 (redigerad) It's The Final Count Down...Dunununu dunudnundu..lr någe är datumet bestämt? jag..läste inte igenom alla post i topicen så kom inte å säg att det stå i topicen =P *EDIt* öhum..ja jag såg...22 oktober :"> Redigerad 20 juni, 2004 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts