mr black Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 jag ska ha det till pc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Onte Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Ps2 självklart, orkar inte hålla på med datorn, oskönt att sikta med musen..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 PC men varför komme det så sent? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Jag ska ha det till pc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Onte Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 PC men varför komme det så sent? :'( för att ps2 är den största (och bästa i mina ögon) konsolen och dom tjänar mest stålar om de släpper spelet på den först + att de har ett avtal som de inte har för avsikt att bryta PS. jag har själv både fungerande dator och ´Krysslåda DS: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_hedlund_ Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 först ps2 fö4r det är fan fetare känsla köra på en konsol med allt orgenal och så man har mer kontroll än datan där man moddar hit och dit men det kan oxå vah kul så jag köper först till ps2 sen till dator troligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Jag ska ha GTA SA till alla möjliga format... först till ps2 då men sen till de andra. VOTE: Null Vote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Först till PS2 sen till Xbox sen till PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Många kommer ju säkert leta i buskarna efter PC versionen så rockstar förlorar på att släppa PC versionen efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 ps2 och pc wOOrd brotha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lalilelulo Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 jag tycker nästan frågan lyder: får man ladda hem spelet till pc om man har en ps2 version, vet någon om hur det ligger till med såna copyright grejor och liknande, jag tycker det låter logiskt att man bör få ladda hem det, eftersom man äger det ju redan.. Du får ju göra hur många discar som helst för egen räkning av ett spel du själv köpt så jag ser iaf inte problemet med det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Vaddå så om du köper en sketen gammal traigvideofilm för 5 spänn fårdu ladda ner filmen sen? Ursäktaattmittmelanslag inte alltid funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 ja kan förstå att man vill ha d ti PS2 o PC men nte PS2+Xbox+PC! onödigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Onte Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 men om det släpptes samtidigt till alla plattformer skulle jag förmodligen köpa det till PS2 eftersom jag har alla andra spel på den , KULT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 till att spela haha tänkte samma sak själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moddaren Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Till PC så klart, annars ä dä vel int lika kul. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Spelet får väl helt klart en längre livstid på en PC då man inte bara kan lägga in egen musik och skapa nya utseenden på sin karaktär. Man kan efter ett tag börja ladda ner banor, bilar, uppdrag och allt sådant för att få en längre och intressantare spelupplevelse. För övrigt kan alla med en tillräckligt kraftfull PC (Behövs inget särskilt bra) spela spelet med högre upplösning och längre "Draw-distance". Det sista med PC är både positivt och negativt. Positivt- Man kan ladda ner patchar om spelet har många buggar Negativt- Spelet kan stressas fram och inte buggtestas tillräckligt! Så brukar dock inte fallet vara med R* då deras patchar endast fixar kompabilitets problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts