Grötmannen Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Namn:The Twelve Monkeys Gängbil:Gammal skåpbil vapen:Bultsax och nagelfil Kläder:Rånarluva Fronts:Släppa lös djur för att skapa kaos Penga-källa:Hans rika farsa Hideout:I det gammla tryckeriet Rivals:Alla som vill spärra in de på ett mentalsjukhus Gängledare:Jeffrey Goines Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Namn:The Twelve Monkeys Gängbil:Gammal skåpbil vapen:Bultsax och nagelfil Kläder:Rånarluva Fronts:Släppa lös djur för att skapa kaos Penga-källa:Hans rika farsa Hideout:I det gammla tryckeriet Rivals:Alla som vill spärra in de på ett mentalsjukhus Gängledare:Jeffrey Goines Har en känsla av att du såg filmen på 1:an igår. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 27 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 man vet ju inte hur de ser ut i SA. ilka vapen somm finns och sånt. Dum fråga. ¨ amen dumbass! ja undrade vilka gäng NI vill ha me! dahhh! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Namn: The figthing Japaneese Gängbil: Gokarts vapen: Our Own Hands Kläder: Karatedrekt och myggjagare Fronts: förstöra... Penga-källa: Butiksrån, utpressning, lönnmord. Hideout: No one knows... Rivals: Alla hiphoppare och ghetto-ungar Gängledare: Simon Lim Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 28 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Namn: The figthing Japaneese Gängbil: Gokarts vapen: Our Own Hands Kläder: Karatedrekt och myggjagare Fronts: förstöra... Penga-källa: Butiksrån, utpressning, lönnmord. Hideout: No one knows... Rivals: Alla hiphoppare och ghetto-ungar Gängledare: Simon Lim fan va fett om d skulle finnas gokarts! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Onte Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Namn: PLAR (Peace, Love And Respect Gängbil: Ingen Vapen: Feta plakat med slagord på Kläder: Hippie Fronts: Ingen Penga-källa:Ingen Hideout: En husvagn Rivals: Alla feta amerikaner Gängledare: Ricki "Greenpeace" Love Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Jag har en butterfly. vad står CPT's för? jag med! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 vad står CPT's för? CPT - Compton... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Namn: PLAR (Peace, Love And Respect Gängbil: Ingen Vapen: Feta plakat med slagord på Kläder: Hippie Fronts: Ingen Penga-källa:Ingen Hideout: En husvagn Rivals: Alla feta amerikaner Gängledare: Ricki "Greenpeace" Love Gängbil: VW buss Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 29 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Namn: HTTP (Happiness To The People) Bil: VW Hippie buss Vapen: INGA Kläder: Långt hår, jeans med blommor på, blommig tröja Pengakälla: Kontributioner av gamla gummor Hideout: I bussen Rivals: PLAR Gängledare: Phil Paice Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Namn:Blinkfans Fordon:lådbil Vapen:elgitarrer med elektriska stötat Kläder:tröjor/byxor som det står atticus,billa bong på.osv Pengakälla:försäljning av kläder.och de sponsras av blink 182. Hideout:marks hus Rivaler:green day fans Gängledare:Mark, Tom ,Travis Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Här kommer mitt andra..: Name: THM(TheHellMaker)^^ Fordon: Feta lådbilar m Raketer bakom som NOS.. om ni fattar va jag menar. vapen: Slangbellor och Sten kläder: Jeans m T-shirt där de står: I'm angry Today!! Pengakälla: veckopeng- månadspeng^^ Hideout: En stor kojja i ett träd Rivaler: McDonald's Clownen Gängledare: StoneCold(wrestlingsuperstar)^^ ca Medlemmar: 24st Yrke: Skolka Skolan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Namn: Tomten Gängbil: En Släde Medhjälpare: Tomtenissar Vapen: Feta nävar Kläder: Tomtekläder Fronts: Julklappsutdelning Penga-källa: Rån och lurendrejeri Hideout: Tomteverkstan Rivals: Elaka barn Gängledare: Tomten Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 (redigerad) Namn: Conny´s Fordon: Crescent Compact, Van Vapen: Silenced Desert Eagle, Micro Uzi, kastknivar, Svart mini yxa och dyl. Kläder: Brun och svart skin jacka, Vanliga jeans och träningsbyxor Fronts: Sätter på sig svarta hattar Penga-källa: En stor brun uppe på ett berg Hideout: En stor lägenhet Rivals: En svart duva/korp Gängledare: Conny Gustavsson Redigerad 29 maj, 2004 av Conny_S Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 29 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Namn: Rockstars Gängbilar: Stora,feta limos Vapen: Behöver inga...Dom har livvakter överallt Kläder: Svart läder, Långt svart hår Fronts: Rockstjärnor Pengakälla: Skivor, Konserter Hideout: En fet mansion Rivals: Britney S. Christina A, Jennifer L etc Gängledare: INGEN! Var medlem är gjord efter en specific rockstjärna som Alice Cooper, KISS, Black Sabbath etc Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Namn: Tomten Gängbil: En Släde Medhjälpare: Tomtenissar Vapen: Feta nävar Kläder: Tomtekläder Fronts: Julklappsutdelning Penga-källa: Rån och lurendrejeri Hideout: Tomteverkstan Rivals: Elaka barn Gängledare: Tomten Hahahha Den var rolig skrattade i minst 5min(Jag vet om min sjuka humor) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 30 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Hahahha Den var rolig skrattade i minst 5min(Jag vet om min sjuka humor) så kul va d nte! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Fan va jag skickar in oseriösa poster Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 31 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Fan va bra musik smak du har Pimpen! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 1 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 Saknar lite Ozzy men annars! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts