epix Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 (redigerad) Jag är också Hip-Hoppare, jag brukar battla med kompisar, jag breakar, målar graffiti och pumpar Hip-Hop för fullt. Jag har märkeskläder med Snoop Dogg, D12, NYC och så och jag är fortfarande Hip-Hoppare, andra hiphoppare kan ta mig som en wannabe som har rik farsa och köper feta hiphopkläder men jag är 100% hiphoppare och står för det, jag vill bara visa kraftigt vad jag är. btw. Ebeeto så jävla skön röst du hade. Redigerad 24 maj, 2004 av epix Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 (redigerad) Checka mitt senaste alster.. Mest på skoj. Säg vad ni tycker... http://user.tninet.se/~apb931o/ebtomedium.mp3 Preach! Oh shit vad grym! Haha! Vill gärna göra en kollab! Jag har rätt mycket material, dock inget ugivet på internet...men jag kan skicka på msn : oskolat@hotmail.com. Edit: Tack för rättningen epix! Redigerad 24 maj, 2004 av okka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Oh shit vad grym! Haha! Jag har rätt mycket material, dock inget ugivet på internet...men jag kan skicka på msn : okskolat@hotmail.com oskolat@hotmail.com Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anarchy Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Namn: Bengan Allstars Gängbil: Cyklar Vapen: Skiftnycklar Kläder: Blå overaller Fronts: Bengans cykelverkstad Penga-källa: Reparerea cyklar och råna gamla tanter Hideout: Bengans källare Rivals: Åkes Verkstad Gängledare: Cykel-Bengan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 24 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Namn: Rastafari Fordon: 70s Musclecar Vapen: Pikadoller, Uzi, Shotguns Penga-källa: Knark, Människoskydd Kläder: Rastaflätor, Hängiga Byxor, Linne Svarta Solbrillor. Musik: Kay Jah (Marley) Boss: Jahjar Lumpo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Har du nåt man kan höra då? Några låtar som du gjort eller så.. Har ingenting att visa just nu men det kommer.. gå in på www.oa-records.cjb.net. Min (Oskar), Anton (andra delen ur Spitkickas) och ID's (Wild Hawk här på GTAsajten) hemsida... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Namn: KFB (Kids From The Block) GängCykel: Motordrivna trehjulingar Vapen:Gnällia som satan och Revolvrar som dom snott från sina fröräldrar. Penga-Källa:Sno från föräldrar och sälja knark i slumområden. Kläder:Randiga tröjjor och blöjjor Rivaler: Inga Boss: "Mr.Little Kid" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 24 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Namn: Majestys Of The Streets (MOTS) Fordon: Blåa Crossar Vapen: M16 endast Penga-källa: Affärsrån Kläder: Svart T-shirt med ett stort "M" på i giftgrön färg, Randiga byxor i giftgrön och svart. Musik: Rock-ballader Hideout: MEGAstor övergiven färja (Bossen sitter i kontroll rummet) Turf: Downtown Rivals: Hiphopare Boss: Johnny "Him" Logan Boss-kläder: Svart smoking (allt svart) och giftgröna Solbrillor! Boss-fordon: Svart skåpbil Boss-vapen: Spaz Shotgun Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Onte Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 (redigerad) Namn:HELL FUCKERS Fordon: FETA HD.s Vapen: KNIVAR Penga-källa: ingen Kläder: LÄDER och svart. Musik: HÅRDROCK Hideout: BAR Turf: ??? Rivals: vanliga citisen boss. BIG BOY Redigerad 24 maj, 2004 av Onte Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 24 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Namn: Black Label Society Fordon: Svarta Cadillacs (Cabbe) Vapen: Kast-stjärnor Penga-källa: Gisslan drama Kläder: Helt vita smokings Musik: Heavy Metal, Death Metal Hideout: En liten lägenhet i slummren Turf: Rika områden Rivals: FBI BOSS: Zakk Wylde Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr black Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 namn: kosamu fordon: farakt bilar(som man lastar kor med vapen: el pistol penga-källa: mjölk, boskap kläder: skin kläder musik: hårdrock hideout: en höskulle turf:en ladugård rival: uff gänget boss: bonden sven Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 24 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 HAHA LOL Mr.Black! d borde finnas ett bondegäng! LoL Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Jag är också Hip-Hoppare, jag brukar battla med kompisar, jag breakar, målar graffiti och pumpar Hip-Hop för fullt. Jag har märkeskläder med Snoop Dogg, D12, NYC och så och jag är fortfarande Hip-Hoppare, andra hiphoppare kan ta mig som en wannabe som har rik farsa och köper feta hiphopkläder men jag är 100% hiphoppare och står för det, jag vill bara visa kraftigt vad jag är. btw. Ebeeto så jävla skön röst du hade. Jag tycker du låter som än hiphopare.. själv är jag stolt hiphopare. Ey Ebeeto! Cool röst.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 btw. Ebeeto så jävla skön röst du hade. Tackar.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 F*n va off topic Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nick_kang Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Here´s my real gang!!!!!!!!!! NAMN:TPG (The Prodigy Gang) VAPEN:D.Eagle,Sig sauer P-225 Compact,Five-Seven,Knogjärn, Ingram Limited Edition,M4A1 med R.I.S system ,P90,Famas G-2, Tazer-Chockpistol,PSG-1. GÄNGBIL:Koenigsegg CC och Suzuki Hayabuza. KLÄDER:Mcförarna Shift shorts,Shift t-hirts,DC skor Bilförarana:Alpinestar shorts,Alpinestar t-shirts och Cirka skor. FRONTS:En lager lokal i varje stad. PENGAKÄLLA:Knark,inbrott,kidnappningar,personrån,bordellverksamhet, utpressning och lönnmord. HIDEOUT:SE FRONTS! RIVALS:Alla andra gäng och alla Citisen´s. GÄNGLEDARE:Jag. What do you think about it? Go R* Go R* Go R* Go R* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 25 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Koenigsegg d e en svensk sportbil! asfet! ja spelar True Crime me! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Fan va bra True Crime va men för lätt. klarade hela på 2 dagar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moddaren Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Jag tänkte se vad ni vill ha för gäng i SA! Ex: Namn: _________ Gängbil: __________ vapen:__________ Kläder:___________ Fronts:__________ Penga-källa:_________ Hideout:_________ Rivals:___________ Gängledare:-________ Dom skulle kallas moddarna. Nissan skyline Knölpåkar Långkläningar Avlopp Barnbidrag Källaren Sköldpaddor man vet ju inte hur de ser ut i SA. ilka vapen somm finns och sånt. Dum fråga. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Name:"IMOR" In memory of the Ramones Gängbil: Ramones caddin i RNR HS! Vapen:Baseball Bat oh yeah oh yeah oh oh! Kläder: Svarta skin jackor Utsvängda Jeans, och tröjor med Ramones Aid på Penga-Källa:Spela konserter. Sälja droger Hideout:CBGB's! Rivals : Green day och Good Charlotte Gängledare:Johnny Ramones Gabba gabba hey! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts