darkjak Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Tjena!!! Undrar om nån känner till en sida med fordonsmoddar till Halflife??? Vet att det har funnits en som heter varoom, men den går inte att ladda ner längre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Tjena!!! Undrar om nån känner till en sida med fordonsmoddar till Halflife??? Vet att det har funnits en som heter varoom, men den går inte att ladda ner längre!!! HL-Rally - kommer inte ihåg hemsida men titta efter på: planethalflife.com sen finns det ju vissa dryga uttråkande "bilbanor" i cs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 hl-rally, jag gorde en skit bra bana på det, en exakt kopia på vancouver, men det vart malformed face, det vart olika kordinater hela tiden, så jag slutade göra den.. =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 27 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Jag menar mer i stil med nåt GTA-aktigt, eller Unreal spped, nåt i den stilen. Kanske nåt Battlefieldaktigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Jag menar mer i stil med nåt GTA-aktigt, eller Unreal spped, nåt i den stilen. Kanske nåt Battlefieldaktigt!!! Skulle inte tro att Half Life motorn klarar av så stora utomhusmiljöer som battlefield, men..... planethalflife Half-Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts