Flanders Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 E det nån som gillar att spela street hockey här tycker faktist de e kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 menar du vanlig landhockey eller? njae, jag lirar mest inline-hockey (gör det minst 2ggr/vecka med polarna) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 20 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 menar du vanlig landhockey eller? njae, jag lirar mest inline-hockey (gör det minst 2ggr/vecka med polarna) de e de ja menar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiXor Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 mjo..men ja har sådan jävla otur...bröt min arg efter en hackning...blev tacklad över buren inte så skönt..så just nu avstår ja från att spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 20 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 mjo..men ja har sådan jävla otur...bröt min arg efter en hackning...blev tacklad över buren inte så skönt..så just nu avstår ja från att spel ajj ... de kallar ja otur... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiXor Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 mjo lite...klumpigt lite med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 mjo..men ja har sådan jävla otur...bröt min arg efter en hackning...blev tacklad över buren inte så skönt..så just nu avstår ja från att spel Bröt du din arg?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiXor Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 arm ska de stå...blir lite fel när man skriver ibland..kunnde du inte lista ut de själv eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 arm ska de stå...blir lite fel när man skriver ibland..kunnde du inte lista ut de själv eller?? Topp3 ÄLSKAR att kommentera andras fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 mjo..men ja har sådan jävla otur...bröt min arg efter en hackning...blev tacklad över buren inte så skönt..så just nu avstår ja från att spel Haha, fan vad du suger..! Skulle vilja sett det.. Då vet jag att jag slå dig på armen då.. kanske går av igen om jag slår tillräckligt hårt..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Ja jag spelar en hel del inline-hockey, speciellt nu när du börjar nrma sig sommar-! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Jag spelade men jag ville inte fortsätta och det var väll lite sådär vi hade typ tvp mål (som man ska ha ) ingen sarg (om man har det hehe) typ minimal plan och så var det typ en stor fläkt sak (inte på planen men men) som var perfeket att trycka in personer i Men jag var inte med då men. Det var nån som hade ramlat sedan kommer en och kör över armen så att den bryts jag vet inte om det var med flit men den blv överkörd iallafall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 E det nån som gillar att spela street hockey här tycker faktist de e kul... självklart, spelar ju en hel del med dig Nicke spelar minst 5 ggr i veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 jag spelar street hockey 5-6 ggr varje vecka sen spelar jag ju mycket med colorado Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 arm ska de stå...blir lite fel när man skriver ibland..kunnde du inte lista ut de själv eller?? Nä, för om du menar arm kan du väl ändå skriva det? Jobbiga unge. Krullis: Ja såklart, mitt enda nöje här i livet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiXor Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 lol..orka komentera andras fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 lol..orka komentera andras fel Haha, det är ju det roligaste med forum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiXor Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 nej tycker inte jag iaf men men ,,, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Jo det är skitkul bara om många är med och spelar.. spelade senast igår kväll med polarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiXor Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 jasså du...trevligt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts