Jump to content

bfsajten

Ceone
 Share

Recommended Posts

tja, det var jag som skapade BFsajten för ca 1 månad sen ja, eftersom jag nästan har varit själv på sidan i ca 2 veckor så har jag inte hunnit skriva så mycket information om spelen, osv..

men senaste veckan har jag hunnit göra Fordon, vapen, till båda spelen...

men det kommer mer inom kort!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

tja, det var jag som skapade BFsajten för ca 1 månad sen ja, eftersom jag nästan har varit själv på sidan i ca 2 veckor så har jag inte hunnit skriva så mycket information om spelen, osv..

men senaste veckan har jag hunnit göra Fordon, vapen, till båda spelen...

men det kommer mer inom kort!

ja du är jätteduktig, du är bäst, ingen är bättre än du, det är DU som har gjort den, INGEN annan. Duktig :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ja, låtarna till bfv...

Edit: Synd bara att ni kopierar nyheterna rakt av från www.bf-v.com ...

Edit2: -_-

Men lol..

Dom flesta nyheterna tar man ju från bf-v.com, bf42.com, bfvfiles.com, bf1942files.com..

Resten letar man själva..

Så du tror att man kopierar, vars är då den engelska texten som finns på sidorna, skriver vi samma som sidorna fast på svenska?

Vet du överhuvudtaget vad kopiera är?

Bra sida med mycket information. Fast en egen design skulle vara ett plus, antar att det är e107-portalsystemet ni använder?

ja det är det, men eftersom jag håller på läser php så använder vi e107 tills vidare.

Redigerad av Fralla_24
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nice sida men den hade varit ännu bättre om ni gjort designen själva.

De lär ju komma senare eftersom jag tror han sa att han håller på och lär sig php nu tror ja det va så då gör han väll egen design sen. eller så tänker jag helt fel -_-

Redigerad av Gurgel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor