Ceone Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 jag och några andra (...) eller dom andra har startat en hemsida www.bfsajten.tk . Vi starta hemsidan för vi tycker det är för lite nyheter bla. om mods osv. besök gärna hemsidan! Kommer byta till .se/.com adress sen med stort filarkiv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Fin sida med mycket innehåll Men du / ni borde fixa så att screenshotsen för Battlefield funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 väldigt stor och seriös sida, mycket bra fakta/moddar. Synd bara att inte forumet är så aktivit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 väldigt stor och seriös sida, mycket bra fakta/moddar. Synd bara att inte forumet är så aktivit... bara funits ute en månad så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 bara funits ute en månad så... Ok, då kanske det är mer förståeligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 tja, det var jag som skapade BFsajten för ca 1 månad sen ja, eftersom jag nästan har varit själv på sidan i ca 2 veckor så har jag inte hunnit skriva så mycket information om spelen, osv.. men senaste veckan har jag hunnit göra Fordon, vapen, till båda spelen... men det kommer mer inom kort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Bra sida med mycket information. Fast en egen design skulle vara ett plus, antar att det är e107-portalsystemet ni använder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 tja, det var jag som skapade BFsajten för ca 1 månad sen ja, eftersom jag nästan har varit själv på sidan i ca 2 veckor så har jag inte hunnit skriva så mycket information om spelen, osv.. men senaste veckan har jag hunnit göra Fordon, vapen, till båda spelen... men det kommer mer inom kort! ja du är jätteduktig, du är bäst, ingen är bättre än du, det är DU som har gjort den, INGEN annan. Duktig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 ja du är jätteduktig, du är bäst, ingen är bättre än du, det är DU som har gjort den, INGEN annan. Duktig hmm?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 ja du är jätteduktig, du är bäst, ingen är bättre än du, det är DU som har gjort den, INGEN annan. Duktig Har du mens eller? Kan ni inte lägga upp soundtracken till bfv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Har du mens eller? Kan ni inte lägga upp soundtracken till bfv? soundtracken?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 (redigerad) soundtracken?? ja, låtarna till bfv... Edit: Synd bara att ni kopierar nyheterna rakt av från www.bf-v.com ... Edit2: Redigerad 20 maj, 2004 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Jag skulle annars säga, www.pangkaka.1go.dk Pangkaka.... Direkt länkt ill forum Forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 (redigerad) ja, låtarna till bfv... Edit: Synd bara att ni kopierar nyheterna rakt av från www.bf-v.com ... Edit2: Men lol.. Dom flesta nyheterna tar man ju från bf-v.com, bf42.com, bfvfiles.com, bf1942files.com.. Resten letar man själva.. Så du tror att man kopierar, vars är då den engelska texten som finns på sidorna, skriver vi samma som sidorna fast på svenska? Vet du överhuvudtaget vad kopiera är? Bra sida med mycket information. Fast en egen design skulle vara ett plus, antar att det är e107-portalsystemet ni använder? ja det är det, men eftersom jag håller på läser php så använder vi e107 tills vidare. Redigerad 20 maj, 2004 av Fralla_24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 skriver vi samma som sidorna fast på svenska Några, ja Men Big deal, snygg sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 ja du är jätteduktig, du är bäst, ingen är bättre än du, det är DU som har gjort den, INGEN annan. Duktig Kvällstrött? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 hemsidan funkar inte just nu! får väl prata med fralla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 (redigerad) Nice sida men den hade varit ännu bättre om ni gjort designen själva. Edit: Min 4000:e post Redigerad 21 maj, 2004 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 (redigerad) Nice sida men den hade varit ännu bättre om ni gjort designen själva. De lär ju komma senare eftersom jag tror han sa att han håller på och lär sig php nu tror ja det va så då gör han väll egen design sen. eller så tänker jag helt fel Redigerad 20 maj, 2004 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 det skulle också va bra om han översatte all information om fordonen m.m till svenska, du har ju antagligen printat den faktan från nån annan sida... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts