Miami_vice88 Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 (redigerad) Många säger att vi GTAfans inte ska ha för höga förhoppningar om GTA:SA för vi kanske blir besvikna... Men efter jag läste detta gick jag direkt in på ett par GTA fansites och lade till 20 GTAwishes!! Att skriva dessa GTAwishes increasar verkligen chansen på att få dom uppfyllde! "In the past couple of years, we have put an enormous amount of pressure on ourselves to ensure we do everything possible to exceed people's expectations with Grand Theft Auto: San Andreas, even though we still have eight months to go, we are starting to become very proud of what we have achieved and we can't wait to get the game into players' hands." ! FORTSÄTT SKRIVA GTAWISHES ! Redigerad 20 maj, 2004 av Miami_vice88 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 ..och var ska man skriva dessa önskningar... ....på deras hemsida eller bara någonstans i något forum på GTA-sajten?...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 20 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 nä dom sa nånstans att dom går ut o kollar på fansites på deras wishlists som http://www.gta-sanandreas.com/ o alla andra sådana! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 jag undrar om det vekrligen påverkar så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 jag undrar om det vekrligen påverkar så mycket. jag tror nog inte det... R* har nog redan bestämt det mesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 jag tror nog inte det... R* har nog redan bestämt det mesta. Exakt, jag tror inte dom påvärkas av några förslag nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Nej, det skulle i såfall vara innan de börjar utveckla spelet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 20 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Det var inte längesen dom sa att dom ofta går ut o kollar på fansites! Dom ändrar ju inte på såna stora saker om "I want it to be played in Tokyo"!!! Men småsaker som man vill ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 alla önskningar är ändå för överdrivna "Jag önskar att man ska kunna flyga en boeing 747 in i ett stort hus muhhaha" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 20 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Amen d e saker som man vet aldrig kommer hända! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts