^MeTaNoLiC^ Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 jag installerade Speed Island.. (inkluderar main.scm).. skulle starta spelet och då hängde sig den rosa laddningsgrejjen på mitten.. jaja, whatever tänkte jag då och tog bort modden igen.. hade backupat alla filer som byttes ut... men nu funkar inte spelet ändå.. hänger sig på mitten.. är det nån liten skitfil som ändras nånstans som man inte vet om? eller nått.. vill ju helst inte installera om eftersom jag har miljarder mods installerade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Laddade du från en tidigare sparning när du körde Speed Island? I så fall är det felet. Alltid när man byter main.scm så måste man starta ett nytt game. Men det löser ju inte ditt nuvarande problem iof... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 20 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 (redigerad) nepp, jag startade ett nytt spel... men det är skit samma nu, har installerat om det.. nu har jag att göra ett bra tag när jag ska lägga in alla mods igen... 80+ st.. edit: fan va tråkigt spelet blev utan mods.. hehe.. Redigerad 20 maj, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 nepp, jag startade ett nytt spel... men det är skit samma nu, har installerat om det.. nu har jag att göra ett bra tag när jag ska lägga in alla mods igen... 80+ st.. edit: fan va tråkigt spelet blev utan mods.. hehe.. mm ja råka modda sönder mitt vc innan också så fick ja installera om vc så palla ja inte modda igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Yeap...VC utan mods är bajs mkt roligare med nya bilar . fattade inte att jag kunde stå ut när jag inte "vågade" modda spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Shit happens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts