Ceone Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Ladda ner gta liberty city men har instalerat och så men när jag laddar banan så stannar laddningen o inget händer . och jag får avsluta med CTRL+ALT+DELETE någon som vet vad jag ska göra? bilden visar var den stannar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Tyvärr får inte jag, eller någon annan på forumet hjälpa dig med det där för att du har laddat ner GTA III, och det bryter mot forumets regler och det är olagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Tyvärr får inte jag, eller någon annan på forumet hjälpa dig med det där för att du har laddat ner GTA III, och det bryter mot forumets regler och det är olagligt. DET ÄR INTE OLAGLIT!!! GTASAJTEN har det själv som nyhet! det är en mod till gta vc! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 DET ÄR INTE OLAGLIT!!! GTASAJTEN har det själv som nyhet! det är en mod till gta vc!!! jag kan inte mer än hålla med dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Ojdå, förlåt, trodde det var GTA III, förlåt, jag är ledsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 hahahahaha kände du inte igen "grand theft auto lc" ? gta3 heter inte så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Ojdå, förlåt, trodde det var GTA III, förlåt, jag är ledsen. tänkte vel det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 hahahahaha kände du inte igen "grand theft auto lc" ? gta3 heter inte så Men jävla cp jag var trött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 någon som kan hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Installera om kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Felet KAN vara att du på något sätt modifierat ditt VC. Installera om VC för att försäkra dig om att du har en helt REN kopia av VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 det har jag! har inte instalerate en enda mod innan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 :'( :'( Verkar inte som jag kan installera! :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Men jävla cp jag var trött. nämen ojdå, lägg dig i sängen ett tag när du är så trött i stället för att va på datorn då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 nämen ojdå, lägg dig i sängen ett tag när du är så trött i stället för att va på datorn då... Men håll käften Tiger-Woods-wannabe-du-som-aldrig-gör-några-misstag-katt-jävel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Men håll käften Tiger-Woods-wannabe-du-som-aldrig-gör-några-misstag-katt-jävel. haha jag har völ inte sagt at aldrig JAG gör några misstag, jag sa inte ens att du hade gjort ett misstag. Det var bara ett tips som du verkar behöva nu också... lägg ner denna diskussionen nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Vilken mogen twist allt fick nu Läsningen på problemet är att kolla eventuell ReadMe efter kompbilitets undantag eller ananrs maila utvecklarna och fråga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Det här var ju en fantastisk mod! Men det är en hel del kvar att göra..Vercettis modell tex är alldeles för smal till gta3-killen. Vet någon om GTA3´s uppdrag ska konverteras över till denna mod? Det var bara några små-uppdrag med här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Det här var ju en fantastisk mod! Men det är en hel del kvar att göra..Vercettis modell tex är alldeles för smal till gta3-killen. Vet någon om GTA3´s uppdrag ska konverteras över till denna mod? Det var bara några små-uppdrag med här. vilka små uppdrag ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 varför inte bara skaffa gta3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts