Richard_I Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Inga aliens för mig! Men en hemlig bas i öknen skulle ju vara mer intressant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 skulle vara tufft om det fanns en grott öppning mitt i öknen som inte är med på nån karta, sen när man går in i den så kommer man till ett GIGANTISKT grott rum fullt med helikoptrar, militär bilar, soldater, soldat hus, osv. men vid en dörr kommer man till ett till rum där det finns ett UFO och typ 3-4 forskare som står och tittar och forskar och muppar sig med det, men man kan inte ta det. ett litet påskägg altså. inga jävla uppdrag till det. det ska fungera ungefär som ubåten i VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 skulle vara tufft om det fanns en grott öppning mitt i öknen som inte är med på nån karta, sen när man går in i den så kommer man till ett GIGANTISKT grott rum fullt med helikoptrar, militär bilar, soldater, soldat hus, osv. men vid en dörr kommer man till ett till rum där det finns ett UFO och typ 3-4 forskare som står och tittar och forskar och muppar sig med det, men man kan inte ta det. ett litet påskägg altså. inga jävla uppdrag till det. det ska fungera ungefär som ubåten i VC ubåten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 nä men, inga rymd saker, Herregud, det finns inga j*vla "rymdgrejer" på Area 51 området! Area 51 är den plats där den amerikanska regeringen valt att i hemlighet utveckla vapen och flygfarkoster. För ungefär 30 - 40 år sen utvecklade man bla en farkost som i folkmun kom att kallas tefat efter roswell incidenten 1947(Roswell's "tefat" var i själva verket en speciell ballong med uppgift att spionera på Sovjet). Dessvärre kunde den här moddelen inte flyga så bra, eller inte alls snarare sagt. Fast vem vet, det kanske finns en ny nu... (Nu kryper konspirations teoretikern inom mig fram, bäst att sluta innan jag får en bomb i huvudet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 skulle vara tufft om det fanns en grott öppning mitt i öknen som inte är med på nån karta, sen när man går in i den så kommer man till ett GIGANTISKT grott rum fullt med helikoptrar, militär bilar, soldater, soldat hus, osv. men vid en dörr kommer man till ett till rum där det finns ett UFO och typ 3-4 forskare som står och tittar och forskar och muppar sig med det, men man kan inte ta det. ett litet påskägg altså. inga jävla uppdrag till det. det ska fungera ungefär som ubåten i VC Ubåten? Där har jag allt missat !! Skit också.. jag som trodde jag sett allt i VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chrillepille Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 nagra km? =P 60 miles fran Vegas =P de mer an bra nagra km.. kommer sakert finnas me i nan form. men hur långt från las vegas ligger inte san fransisco och los angeles från las vegas då? tror nog att dom har meed area 51.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 åfan jag visste inte att roswell -47 va ett misslyckat flygskepp, visste bara att det va en ufo grej som US Army tystade ner typ =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 åfan jag visste inte att roswell -47 va ett misslyckat flygskepp, visste bara att det va en ufo grej som US Army tystade ner typ =P Ingen utomstående vet la säkert, det är väl RÄTT hemlighetsstämplat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Alice Cooper Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Ubåten? Där har jag allt missat !! Skit också.. jag som trodde jag sett allt i VC har du nte sett den? den finns inte på PS2 men bara på PC men det finns en båtvrak utanför BoatYard som finns på båda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 (redigerad) åfan jag visste inte att roswell -47 va ett misslyckat flygskepp, visste bara att det va en ufo grej som US Army tystade ner typ =P Inte flygskepp, det var en liten ballong(Som en luftballong utan korg)som man sände upp för att spionera på Sovjet. På utsidan var det något som såg ut som aluminiumfolje...resten vet jag inte riktigt hur det funkade. Men det finns väl dokumerat. Bilder från Roswell visar delar från ballongen. Medans dokument från den tiden beskriver hur ballongerna fungerade i detalj. Ingen utomstående vet la säkert, det är väl RÄTT hemlighetsstämplat.. Tror dom släppte det materialet fritt 1997...är dock inte helt säker. Redigerad 10 augusti, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 10 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 (redigerad) Herregud, det finns inga j*vla "rymdgrejer" på Area 51 området! Area 51 är den plats där den amerikanska regeringen valt att i hemlighet utveckla vapen och flygfarkoster. För ungefär 30 - 40 år sen utvecklade man bla en farkost som i folkmun kom att kallas tefat efter roswell incidenten 1947(Roswell's "tefat" var i själva verket en speciell ballong med uppgift att spionera på Sovjet). Dessvärre kunde den här moddelen inte flyga så bra, eller inte alls snarare sagt. Fast vem vet, det kanske finns en ny nu... (Nu kryper konspirations teoretikern inom mig fram, bäst att sluta innan jag får en bomb i huvudet) Jag tänker inte dela med mig av mina åsikter när det gäller min uppfattning av Area51, då de inte är så stora. Men jag vill gärna veta hur du vet att Area51 inte har någonting med rymdprogram att göra? Har du det bekrfätat av den Amerikanska försvarsmakten? Jag menar av de miljontals tidskrifter, citat, böcker, hemsidor, m.m. som skriver alla om helt olika saker, vet du precis vad det handlar om? Du vet att Area51 inte har en enda grej med rymden att göra? Kan påpeka direkt att du har fel då stridsplan testas som sänds upp på den höjd man kallar "rymden". (Det är bekräftat av Amerikanska försvarsmakten!) Tack för mig! (svara gärna, då jag undrar starkt) EDIT: Du säger regeringen, hur vet du att det har något med regeringen att göra? Redigerad 10 augusti, 2004 av Webbstudio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Jag tänker inte dela med mig av mina åsikter när det gäller min uppfattning av Area51, då de inte är så stora. Men jag vill gärna veta hur du vet att Area51 inte har någonting med rymdprogram att göra? Har du det bekrfätat av den Amerikanska försvarsmakten? Jag menar av de miljontals tidskrifter, citat, böcker, hemsidor, m.m. som skriver alla om helt olika saker, vet du precis vad det handlar om? Du vet att Area51 inte har en enda grej med rymden att göra? Kan påpeka direkt att du har fel då stridsplan testas som sänds upp på den höjd man kallar "rymden". (Det är bekräftat av Amerikanska försvarsmakten!) Tack för mig! (svara gärna, då jag undrar starkt) EDIT: Du säger regeringen, hur vet du att det har något med regeringen att göra? Okej rymden, men jag tänkte närmast på Aliens, utomjordiska fångar bla bla. Sån skit är totalt påhittat! Area 51 var den plats där man spelade in Månvandringen -69, därför spärrar dom av i så stor utsträckning numer. Vad menar du med att det har med regeringen att göra? Tror du inte regeringen känner till Area 51? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 10 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Jodå, mer än vi gör. Men inte lika mycket som försvarsmakten. (de har sina hemligheter, som varken resten av regeringen vill veta av eller vet ihuvudaget av) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boban Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 kul om area 51 kunde va med och att man kanske kan hjälpa nån ut som tex i vice city Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 (redigerad) Då blir det min tur att säga min menig om vad Area 51 egentligen är till för.. Vi kan väl börja vid Roswell. Det var ingen väderballong eller något som spionerade på Sovjet, även kallat Ryssland nu.. Utan det var ett UFO. Har sett ett par dokumentärer om det här (ca 10-15) för jag är väldigt intresserad av allt som finns i rymden, inte stjärnor och planeter. Men först så säger jag: Ofta USA kommer på en slags aluminium som går att knövla ihop men den bara veklar ut sig till vanligt igen på 1947 Till en början så sa USA's regering att det var ett UFO som hade störtat i Roswell, i ungefär en till 2 månade så sa de att det var det, men efter 2 månader så fick de för sig att det var en av deras "väderballonger" som hade störtat. Area 51: En man som hade drömt om Area 51 många gånger kontaktade en tidning som gjorde en artikel om det han drömt om, och efter några dagar så hittades han mördad i sin lägenhet En annan man som hade jobbat på Area 51 men fått sparken, detta var efter att de gjorde Area 51 officielt (stavning?) tog med sig ett tv team ut till Area 51 och berättade att varje onsdag så testade de UFO'n.. Och visst fasen började det flyga omkring ljus saker ovanför Area 51.. Och en tredje man, sheriffen (stavning?) som var först till Roswell kraschen blev inkallad till Area 51.. När han fick order om att vänta i en korridor med en vakt så kommer det ut en sjuksköterska ur ett rum med en trasa för munnen.. Mannen känner kvinnan och börjar prata med henne vad som händer, hon säger till han att det inte är bra om han stannar.. Hon går iväg och han blir tvungen att lämna "basen" så såg han något ligga på en bår i rummet som tjejen kom ur ut... Allt det här har jag hört om i dokumentärer och läst i tidningar, så kom inte och säg att jag ljuger.. Och om ni ser en film som är en påstod alien som blir uppsprättad av en doktor i en stor skyddsdräkt så är den fejk.. Kroppen är gjord av plats, och "innehållet" är gristarmar och dylikt Redigerad 10 augusti, 2004 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Det var bra skrivet... Jag tror dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Grymt... visste inte om det där med sheriffen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Har också sett den dokumentären, men allt går att förfalska. INGEN av oss vet vad som hände i Roswell och vi kommer antagligen inte få veta heller. Alla kommer med fakta som de har fått från ställe och tror på det stenhårt. Alla har fakta som verkar äkta men eftersom alla har olika så funkar det inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Till en början så sa USA's regering att det var ett UFO som hade störtat i Roswell, i ungefär en till 2 månade så sa de att det var det, men efter 2 månader så fick de för sig att det var en av deras "väderballonger" som hade störtat. Dom tog tillbaka det samma vecka! Det var ingen väderballong eller något som spionerade på Sovjet Det kanske är din åsikt, men isf säger jag att det inte var något UFO, det var en ballong som spionerade på Sovjet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 11 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 (redigerad) Då blir det min tur att säga min menig om vad Area 51 egentligen är till för.. Vi kan väl börja vid Roswell. Det var ingen väderballong eller något som spionerade på Sovjet, även kallat Ryssland nu.. Utan det var ett UFO. Har sett ett par dokumentärer om det här (ca 10-15) för jag är väldigt intresserad av allt som finns i rymden, inte stjärnor och planeter. Men först så säger jag: Ofta USA kommer på en slags aluminium som går att knövla ihop men den bara veklar ut sig till vanligt igen på 1947 Till en början så sa USA's regering att det var ett UFO som hade störtat i Roswell, i ungefär en till 2 månade så sa de att det var det, men efter 2 månader så fick de för sig att det var en av deras "väderballonger" som hade störtat. Area 51: En man som hade drömt om Area 51 många gånger kontaktade en tidning som gjorde en artikel om det han drömt om, och efter några dagar så hittades han mördad i sin lägenhet En annan man som hade jobbat på Area 51 men fått sparken, detta var efter att de gjorde Area 51 officielt (stavning?) tog med sig ett tv team ut till Area 51 och berättade att varje onsdag så testade de UFO'n.. Och visst fasen började det flyga omkring ljus saker ovanför Area 51.. Och en tredje man, sheriffen (stavning?) som var först till Roswell kraschen blev inkallad till Area 51.. När han fick order om att vänta i en korridor med en vakt så kommer det ut en sjuksköterska ur ett rum med en trasa för munnen.. Mannen känner kvinnan och börjar prata med henne vad som händer, hon säger till han att det inte är bra om han stannar.. Hon går iväg och han blir tvungen att lämna "basen" så såg han något ligga på en bår i rummet som tjejen kom ur ut... Allt det här har jag hört om i dokumentärer och läst i tidningar, så kom inte och säg att jag ljuger.. Och om ni ser en film som är en påstod alien som blir uppsprättad av en doktor i en stor skyddsdräkt så är den fejk.. Kroppen är gjord av plats, och "innehållet" är gristarmar och dylikt Så du säger att alla dokumenterer och nyheterna är riktiga? Är du helt hjärntvättad eller? Vi vet ingenting vad som händer innaför Area51. För isåfall skulle försvarmakten själva bekräftat allt, plus att alla tidningar skulle skriva om samma sak. Men det gör de inte, de skriver om olika saker. Ni vet Storfot lägenden? Hela skiten börjades av en man som vill skoja med sinna kompisar på jobbet. (Skogsarbetare) Han hade gjort i gips storta fötter och sedan tryck in de i marken. Kompisarna blev rädda, medierna fick tag på information. Och visst är median mäktig, 3 dagar efter det visste alla vem Storfot var. Och på vägen till median hade historien ändrats helt. 2003 erkännde sonen till skojaren att allt var en bluff. Han förklarade att han pappan bara ville skämta med jobbet. Så... vad är poängen? Jag menar att det finns mer skojare eller mytomaner som honom. Som tror på det man själv ljuger om. Jag menar det låter högst otroligt att Sheriffen kom in ensam i en utav usas topp hemliga baser. På 1KM avstånd blir man skjuten utan ID. Vare sig man vill eller inte. Barn , vuxen eller gammal. Vi har ingen korrekt information vad som värkligen har hänt. Månlandingen är en bluff? Jo det är vad folk kan tycka vad de vill om, men vad än folk säger så vet vi inte sanningen. Just i detta fall har man besvarat på alla dessa löjliga frågor. Som varför flaggan fladdrar, det är ju absurt. Så jag tycker vad jag vill, ni tycker vad ni vill. Men inget är rätt, vi människor hör vad vi vill höra. Det är så religionen finns. Tänk Er ifall människor inte hade ändrat något på historien om religionen. Vem vet kanske Jesus dog ens inte? EDIT: Hör ibland "men usa sa det..." Jo USA sa också att det fanns biologiskavapen i Irak. De sa också att de ska ta fast JFK mördaren för de vet vem det var. Jo det gick ju lysnade Redigerad 11 augusti, 2004 av Webbstudio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts