WiboO Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Jag hoppas innerligt att det finns mer thugs än man själv ute i staden/staten... jag menar det är rätt tråkigt att bara se ambulansen/branbilen och polisen komma när man själv har gjort något...skulle vara roligare om man fick se lite blåljus sväva förbi utan att dem är på jackt efter sin gubbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Håller med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 (redigerad) Ja dom sa ju att polisen skulle jaga andra i VC men det ända dom gjorde var att springa efter några typ ficktjuvar. Och om man har en wanted star så ska inte polisen gå fram och börja boxa på en. Dom ska typ rikta vapnet mot en och beodra en att stanna. Redigerad 24 maj, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Tänk om man får se biljakter i San Andreas! Man är ute och cyklar och sen voom! så susar en sportbil förbi en som är jagad av 2-3 polisbilar! Det vore härligt och realistiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Tänk om man får se biljakter i San Andreas! Man är ute och cyklar och sen voom! så susar en sportbil förbi en som är jagad av 2-3 polisbilar! Det vore härligt och realistiskt! Tänker mig att man står vid nåt staket utanför ett hus, snackar med en kompis. Då susar en motorcykel med en välkänd gängmedlem förbi och man bara vänder sig om med en suck "That dumb nigga got his ass in the heat again..". Ens homeboy frågar "Ain't you gonna help him, dawg?". Man tar ett steg mot garaget, där den nyköpta Lamborghinin står. "I shouldn't. But I'd rather holla at that nigga than having his shorty ass snitchin' to the feds. Back in a snap, nigga." Mmmmmm!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Tänker mig att man står vid nåt staket utanför ett hus, snackar med en kompis. Då susar en motorcykel med en välkänd gängmedlem förbi och man bara vänder sig om med en suck "That dumb nigga got his ass in the heat again..". Ens homeboy frågar "Ain't you gonna help him, dawg?". Man tar ett steg mot garaget, där den nyköpta Lamborghinin står. "I shouldn't. But I'd rather holla at that nigga than having his shorty ass snitchin' to the feds. Back in a snap, nigga." Mmmmmm!! haha! fan va nice-igt!! ja poliserna borde uppdateras som ***! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Tänker mig att man står vid nåt staket utanför ett hus, snackar med en kompis. Då susar en motorcykel med en välkänd gängmedlem förbi och man bara vänder sig om med en suck "That dumb nigga got his ass in the heat again..". Ens homeboy frågar "Ain't you gonna help him, dawg?". Man tar ett steg mot garaget, där den nyköpta Lamborghinin står. "I shouldn't. But I'd rather holla at that nigga than having his shorty ass snitchin' to the feds. Back in a snap, nigga." Mmmmmm!! det blev en hel del nigga där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 det blev en hel del nigga där Precis som det ska vara i den miljön... Heh.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Onte Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 kizzz my nigggahhhh motha assss then wallllk out an dkick my niggah doggy woogie like snooooop dog niaggah fucker hahahahahahahhahaha så ska det va (nu ka jag gå och torka munnen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 kizzz my nigggahhhh motha assss then wallllk out an dkick my niggah doggy woogie like snooooop dog niaggah fucker hahahahahahahhahaha så ska det va (nu ka jag gå och torka munnen) Eh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 ja men fan nu ska vi inte börja gå off topic med svärord... det skulle vara för jävligt grymt att glida utanför ens hus och så åker det förbi ett polishelikopter och ett par polisbilar, såg förresten på en sida en polismotorcykel, kolla nyheter här på sajten så kan du se de med...snutmotorcykel har ja velat haft sen 1:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts