Jump to content

Polisen, mer avancerade tack!

Recommended Posts

Jag hoppas innerligt att det finns mer thugs än man själv ute i staden/staten... jag menar det är rätt tråkigt att bara se ambulansen/branbilen och polisen komma när man själv har gjort något...skulle vara roligare om man fick se lite blåljus sväva förbi utan att dem är på jackt efter sin gubbe ;):ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 50
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ja dom sa ju att polisen skulle jaga andra i VC men det ända dom gjorde var att springa efter några typ ficktjuvar.

Och om man har en wanted star så ska inte polisen gå fram och börja boxa på en. Dom ska typ rikta vapnet mot en och beodra en att stanna.

Redigerad av GTA3 freak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänk om man får se biljakter i San Andreas! Man är ute och cyklar och sen voom! så susar en sportbil förbi en som är jagad av 2-3 polisbilar! Det vore härligt och realistiskt!

Tänker mig att man står vid nåt staket utanför ett hus, snackar med en kompis. Då susar en motorcykel med en välkänd gängmedlem förbi och man bara vänder sig om med en suck "That dumb nigga got his ass in the heat again..". Ens homeboy frågar "Ain't you gonna help him, dawg?". Man tar ett steg mot garaget, där den nyköpta Lamborghinin står. "I shouldn't. But I'd rather holla at that nigga than having his shorty ass snitchin' to the feds. Back in a snap, nigga."

Mmmmmm!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänker mig att man står vid nåt staket utanför ett hus, snackar med en kompis. Då susar en motorcykel med en välkänd gängmedlem förbi och man bara vänder sig om med en suck "That dumb nigga got his ass in the heat again..". Ens homeboy frågar "Ain't you gonna help him, dawg?". Man tar ett steg mot garaget, där den nyköpta Lamborghinin står. "I shouldn't. But I'd rather holla at that nigga than having his shorty ass snitchin' to the feds. Back in a snap, nigga."

Mmmmmm!!

haha! fan va nice-igt!!

ja poliserna borde uppdateras som ***!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mmmmmm!!

det blev en hel del nigga där ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ja men fan nu ska vi inte börja gå off topic med svärord...

det skulle vara för jävligt grymt att glida utanför ens hus och så åker det förbi ett polishelikopter och ett par polisbilar, såg förresten på en sida en polismotorcykel, kolla nyheter här på sajten så kan du se de med...snutmotorcykel har ja velat haft sen 1:an ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor