Jacker Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Det är ju lovat att personerna i SA ska ha bättre AI. Annars vet jag precis vad ni menar. Kolla biljaktarna, när man har en "Wanted Star" så kommer det fler och fler poliser, man sätter sig i en bil och drar iväg, när man är ca 15 m ifrån dom ger dom upp jakten. Sen när man bränner ute på motorvägen så hinner dom bara slå på sirenerna och svänga lite innan dom ger upp jakten . Jag skulle vilja att om man gjorde nåt kriminellt exempel slog ner en civil så skicka centralen en patrull bil till området som försökte arrestera en. Om man gjorde starkt motstånd så skulle dom kalla på förstärkning. Eller om man vart jagad av polisen kanske man hadde typ 2 bilar efter sig istället för att poliser kom lite hit och dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Iallafall reagera på om man kör mot rött mitt framför dom...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 w0rd 2k! de förslaget skrev jag här nån gång och en person tog illa upp åt de men ja, att byta bil borde hhjälpa om de inte ser än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Det är ju lovat att personerna i SA ska ha bättre AI. Annars vet jag precis vad ni menar. Kolla biljaktarna, när man har en "Wanted Star" så kommer det fler och fler poliser, man sätter sig i en bil och drar iväg, när man är ca 15 m ifrån dom ger dom upp jakten. Sen när man bränner ute på motorvägen så hinner dom bara slå på sirenerna och svänga lite innan dom ger upp jakten . Jag skulle vilja att om man gjorde nåt kriminellt exempel slog ner en civil så skicka centralen en patrull bil till området som försökte arrestera en. Om man gjorde starkt motstånd så skulle dom kalla på förstärkning. Eller om man vart jagad av polisen kanske man hadde typ 2 bilar efter sig istället för att poliser kom lite hit och dit. Exakt...dom ger upp för lätt när man har 1 i wanted level, man vill ju ha lite biljakt! Speciellt nu när det kommer vara så stort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Jag tycker att poliserna borde vara mer som i Mafia och att man borde kunna komma undan genom att byta bil när ingen ser en. precis så är det i The getaway också det bör vara något liknande i SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 När ja vill bli jagad av snutar o får nårra stars så måste ja bromsa ner o gasa lite då o då för att dom ska hinna med! D gilar ja ICKE! D borde dom ändra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 När ja vill bli jagad av snutar o får nårra stars så måste ja bromsa ner o gasa lite då o då för att dom ska hinna med! D gilar ja ICKE! D borde dom ändra! Bromsa för snutarna vill du att dom ska "haffa" dig eller? () Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Bromsa för snutarna vill du att dom ska "haffa" dig eller? () För att det ska bli biljakt! Det brukar jag också göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Dom blir ju inte så värst avancerade ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kurai Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 hoppas att det kommer att finnas både kvinnliga och manliga poliser.. haha.. the more the merrier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 ehh... det är väl bara att skaffa sig lite fler wanted-stars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kurai Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 får man kvinnliga poliser då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 (redigerad) får man kvinnliga poliser då? Haha! Tror inte att han syftade på ditt inlägg! 2Dope: Man gör ju bara så då man vill ha en verklig biljakt, inte femtioelva poliser och pikebussar vilt körandes hack i häl på en... Redigerad 21 maj, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kurai Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 okka haha, nääe.. jag tänkte nästan det men kan kan ju alltid chansa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
M@ck@N Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 jag tycker dom borde få lite nya fordon t.ex. polismotorcykel och kanske helikoter till ambulans å brandkår. också borde dom bry sig mer om lagarna (som ni säger) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Poliserna ska vara skitsvårar att komma undan, mycket roligare då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Polisen borde bli lite som polisen i MAFIA. kör man för snabbt så betalar man böter och sådant liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 (redigerad) fnask och kokain är som bärs och pizza w0rd, dawg! Redigerad 23 maj, 2004 av Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Kanske lite för mycket begärt, men det skulle vara kul att se ett speciellt antal snutar i världen hela tiden. Alla poliser har namn och "utseende" och patrullerar olika områden. Sedan skulle man muta skiten ur dem så att man kan härja någorlunda "fritt" på vissa områden. Polismotorcyklar är en självklarhet, så även bättre fungerande polis-helikoptrar. De förstör ibland spelkänslan, eftersom de tar åratal att förstöra om man inte har ett raketgevär liggande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 mycket bra poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts