Webbstudio Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Tycker att det är lite ovärkligt att när man repar en polisbil kommer det en polis och sliter upp dörren och siktar med en pistol. Tycker att den ska blocka mig sen ska den gå ut och ge en böteslapp. Så får man betala, ifall inte så kan man gripa personen. Sen när man åker över rött tycker jag att polisen också ska bry sig. Och sist men inte alls minst! Polisen kör ju på varande människa när de jag en. Lite sjukt? Så snälla, kan vi inte få några nya poliser till SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 "Polisen kör ju på varande människa när de jag en".. eh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 tycker jag också; en grej som händer väldigt ofta är att POLISEN kör över MIG och går därför ut ur bilen och siktar på mig med en pistol och sedan för mig till fängelset över en natt. oerhört logiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 19 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 "Polisen kör ju på varande människa när de jag en".. eh? förlåt, jag mena att i Vice city så kör polisen på nästan alla människor när de jagar mig. I alla fall ifall de bli tvungna att köra på trottoaren. Då bryr de sig ej om människorna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 dom verkar heller inte bry si gom lykstolpar, brevlådor och bilar heller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 dom verkar heller inte bry si gom lykstolpar, brevlådor och bilar heller? För att inte tala om "Miami Vice"-poliserna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Jag tycker dom borde vara lite mer rädda om sina liv och sina bilar också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 19 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 det är sant. Har till och med varit med om när det kört på sina egna. Poliserna alltså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 miami vice policer.... har aldrig fattat det... har bara kallat dom " snobb snutarna " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Vice = narkotikaroteln Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Poliserna i VC var ju fucked uup... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Vice = narkotikaroteln Faktiskt är Vice sedlighetsroteln, de har alltså hand om prostitutionspolisarbetet. Även om man får intrycket av att de är "knarkpoliser" utav Miami Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 jasså säger du det. jag hade iaf inte fått det från miami vice det var nån som sa det till mig. men thanks för rätting mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dog Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Faktiskt är Vice sedlighetsroteln, de har alltså hand om prostitutionspolisarbetet. Även om man får intrycket av att de är "knarkpoliser" utav Miami Vice. fnask och kokain är som bärs och pizza Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 fnask och kokain är som bärs och pizza ehhh? hmm nej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 JAg tycker faktisk inte att poliserna ska köra "lagligt" och stoppa en för fortkörning och stoppa en vid rött ljus eftersom det kommer att förstöra GTA känslan. Ett exempel är maffia, JAg blev en aning irriterad när poliserna kom vid minsta lilla "brott" och när de tog en hel *** ***** **** halvtimma!!!!! att ge en böter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dog Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 fnask och kokain är som bärs och pizza =passar bra ihop. där det ena finns är vanligtvis också det andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Jag tycker att poliserna borde vara mer som i Mafia och att man borde kunna komma undan genom att byta bil när ingen ser en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Och på vice city om man typ blir jagad och går ur bilen och gömmer sig typ bakom en parkbänk, då gömmer dom sig bakom lyktstolpar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Jag tycker att poliserna borde vara mer som i Mafia och att man borde kunna komma undan genom att byta bil när ingen ser en. w0rd 2k! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts