Webbstudio Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 (redigerad) Hejsan, undrar vad ni har för önskemål när det gäller bilar och dess funktioner. Mina önskningar: *Lastbil med släp som man kan koppla bort. (uppdrag också) *Limousiner, snygga med många lampor (uppdrag) *Sportbilar, häftiga som bara den. När man gasar rycker folket till. Neonljus under! Andra saker som hör med bilar att göra *Bildsalong, där man kan sno bilen *Mer häftigare skador på bilarna. Typ att taket åker av eller nåt *När man kör på nån hamnar det blod på bilen. Redigerad 19 maj, 2004 av Webbstudio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 - Att man ska kunna köpa sin bil från Bilhandlare på ett lagligt sätt! Eller att man kan sno dom - Hastighetsmätare och bensinmätare så att man kan tanka och att det kostar! - Kunna stänga av bilen och släcka o tända lampor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 the one and only: korrekt bilfysik/handling. så att man inte kan flyga 234 meter i luften med en jävla moppe t.ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Limousiner; MED CHAUFFÖR!!! Vilken gangsterboss kör sin limo själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Alla Där har du fel, min vän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 the one and only: korrekt bilfysik/handling. så att man inte kan flyga 234 meter i luften med en jävla moppe t.ex. så sant som sagt! MAn borde skadas allvarligt efter att ha kört i i en annan bil i 250 km/h Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 19 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Jo det är sant. Man borde kunna fixa så att gänget kör en i limousinen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Limousiner; MED CHAUFFÖR!!! Vilken gangsterboss kör sin limo själv? Haha! Det var nått jag störde mig på i VC. Stora mafiabossen, äger hela staden, ska fara och..hmm...köpa vapen (bästa jag kunde komma på)! Han går ut ur sin 100miljardersvilla, går ut till sina bilar, och sätter sig i framsätet på sin lyxlimousin och kör iväg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Jo det är sant. Man borde kunna fixa så att gänget kör en i limousinen. Jo precis. Skrika på livvakterna att köra medans man själv sitter och gosar med två blondiner i baksätet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 19 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 (redigerad) Skulle vara skönt när man exempel åker taxi eller limousin, kunde se allt där inne inte se allt utanför med kameran! Så man kan se alla tjejer Redigerad 19 maj, 2004 av Webbstudio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Jo precis. Skrika på livvakterna att köra medans man själv sitter och gosar med två blondiner i baksätet. Sluta, sluta, sluta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Skulle vara skönt när man exempel åker taxi eller limousin, kunde se allt där inne inte se allt utanför med kameran! Så man kan se alla tjejer Jo det vore nåt! Typ kunna röra sig inne i bilarna och se på TV och dyl. @epix: Hehe, jag blir också helt galen vid tanken på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Åhh! Jag får orgasm av själva tanken av spelet!! Ta inte det där så seriöst, haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 skulle vara bra om nån kunde sitta i mitten på baksätet. Som det inte gick på tidigare (va ja vet). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Lastbil med flak och när man är två i den typ på ett uppdrag då hoppar man bak och kopplar loss släpet så att det mashar en snut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts