alley Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 fick spelät för 4 tip sen och har suttit klistrad sen dess !!!! skit kull asså det grymaste är nog motorsågen och alla motorcyklar!!! så ni som inte har vice city men har ps2 SKÄMS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! spring genast ner och köp ett ex..... oj förlåt glömde att det är nog slutsolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Jag skulle gärna sprungit ner men jag har ett brutet ben , men Stell och alla andra kommentera INTE stackars alleys inlägg!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 På Siba hade de en hel kartong med bara GTA VC bakom kassan, minst 50 ex... En halvtimme innan jag slutade kom en kille som var högst 10 år fram till kassan och ville köpa VC men det fick han inte... Men han hade sin morsa där som köpte det åt honom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 har dom spelet på siba??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 har dom spelet på siba??? Tydligen..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 I malmö också?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 I malmö också?? Den enda som vet det är nog nån som har köpt eller sett det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 aha...ska sticka och pröjsa det om det finns där.....annars får jag vänta till nästa vecka som jag inte vill.... .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 aha...ska sticka och pröjsa det om det finns där.....annars får jag vänta till nästa vecka som jag inte vill.... .. När stänger det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts