Graul Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 (redigerad) jag undrar om det är nån som vet var den/dom här bilderna finns. har letat igenon typ hela gta3.img men jag har inte hittat dom :'( (lägger snart upp skinnet på gtamods ) Edit: Glömde bifoga Redigerad 19 maj, 2004 av Graul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 jag undrar om det är nån som vet var den/dom här bilderna finns. har letat igenon typ hela gta3.img men jag har inte hittat dom :'( (lägger snart upp skinnet på gtamods ) Edit: Glömde bifoga dem finns i vicetxd,jag hittade dem, jag tror jag hittade dem bland nåt med "Mansion_dec" lr nåt... jag hör av mig om jag hittar exakt vart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 19 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 i viceTXD? det är väl bara ett program? eller e jag helt ute o cycklar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 ag tror han mena efter han exporterat från GTA3.IMG ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 ag tror han mena efter han exporterat från GTA3.IMG ? thats right! förklarade lite fel bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts