ez3 Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Nån som vet vart gta world onlines hemsida har tagit vägen? De utför ju "adressändring" hela tiden på sin sajt... senast jag kollade var det http://versmat.beigetower.org/gtawo/ fast det var ett bra tag sen, eller så har de helt enkelt tagit ner sidan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 gta wo har lagts ner. gruppen splittrades. dom kickade ut ledaren och la ner de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 haha, det visste jag inte om det var ju synd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 vadå synd? GTA LC är ju bara en förbättrad version och gta wo skulle nog inte ha blivit bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 vadå synd? GTA LC är ju bara en förbättrad version och gta wo skulle nog inte ha blivit bättre... vad står GTA WO för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 vad står GTA WO för? GTA: World Online om jag inte minns fel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ez3 Skrivet 21 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 okej då.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts