Mark Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Man har väl ett par stycken..men orka bry sig..man är väl ingen märkesfjolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Vote: alla kläder har ju märken jag brukar ha nike kläder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Vote: Ja. So What? Men jag köper inte en munktröja för 900,- etc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Mest byxor, tröjor har jag lite blandat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Jodå, jag har nog några, men inte en enda WE eller JL, men vette fan vad jag har, jag köpter det jag tycker är snyggt, och billigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Jag brukar köpa kläder från Batistini och McGordon. Viktigast för mig är inte vad det är för märke utan att kläderna ser bra ut och inte kostar skjortan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Något märkesplagg kanske jag har, men varför ska man betala 100-300:- mer för en tröja bara för att det står "we/jl" på den? Håller med!!! Vote: några-men bryr mig inte om de mer än de andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts