R2D2 Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Själv har jag väl några.... En i min klass har bara.....för ett tag sen köpte han nya Puma Street-skor.....han stod alltid i mål på fotbollen...för att inte få gräsfläckar. Sen så putsade han dom men händerna typ var 10:e minut...och blev lite småledsen när han fick en repa på dom.....det tycker jag är lite överdrivet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Något märkesplagg kanske jag har, men varför ska man betala 100-300:- mer för en tröja bara för att det står "we/jl" på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Något märkesplagg kanske jag har, men varför ska man betala 100-300:- mer för en tröja bara för att det står "we/jl" på den? w0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burner Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Har bara märkes kläder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Huh? Märkeskläder? Jag? Va? Vote: Nej.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 vote : ja,so what.. jag tycker .. att märkeskläderna e mycket snyggare än andra kläder.. tycker om att klä mig snyggt oxo.. men tshirts å så finns det snygga tröjor fast det inte e märken på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Vote: Ja! So what? Har massor med märkeskläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Några... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Är märken det viktigaste är inte det viktisgaste att det är skönt och att man själv tycker det är snyggt liksom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Några. Men ofta kan det ju vara så att dyrt märke=kvalité och då är det ju befogat. Men jag håller med 3reZZ, fast undermedvetet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Vote: Några... Bruckar oftast gå i Diesel, crocker eller... vanliga byxor och en T-Shirt utan märke på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Har väl något märkesplagg men jag har ingen lust att betala flera hundra kronor för att få ett värdelöst märke fastsytt på tröjan (eller vad det nu gäller för plagg) Detta var iof vad curly sa... men ändå Vote: Nej! Fattar inte meningen med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Några märkeskläder har man allt.. När man e utomlands och är på såna där marknader så är det ju omöjligt att hålla fingrarna borta från Georgio Armani t-shirts för typ 20 svenska kronor Klart man handlar det som man tycker ser snyggt ut och passar en, man handlar inte för märkets skull.. Men ofta har ju märkeskläder rätt fina drag. Struntar i vad det är för märke.. bara det ser fint ut så.. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 märkeskläder.. dont make me laugh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Nope...eller, klart man har några, typ adidas. Men jag bryr mig absolut inte! Jag kör med adidasskor, billiga mjukisbyxor, retro T-shirt (3 för 100kr)och skjorta (helt vanlig utan märke. Ibland flanell, ibland lite finare, typ pappas gamla!), ibland med ärvda skatekläder (fast än jag inte skatear, men...dom är snygga! Är hiphoppare) och ibland med dubbla T-Shirts. Kanske låter rätt slitet men, det ser bra ut! Sprolla roll gummiboll gällande märken...det gör bara kläderna dyrare. Man ska köra i det som passar! Vote: Några... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Lol...orka bry sig vad det är för märke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 (redigerad) mm jag kör med märkeskläder allt från Helly Hansen, Armani till Nike, Adidas men tycker inte att det är så viktigt, man ska ha de kläder som man gillar personligen så gillar jag mer italienska kläder och skor, typ som Armani, Versace, Boss, lite mer min stil Redigerad 19 maj, 2004 av don_salvatore87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 hehe, Vote: några... Köpte en tröja för 450.-.... en tshirt frå nudie... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 har vell några... spelar ingen roll för mejj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 har jag säckert, bryr mig inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts