Zane Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 (redigerad) Varje gång jag försöker importera nån dff fil med zmodeller får jag ett meddelande om att zmodeller blah blah i struct.dll ..... programet måste avslutas. Blir så både på mitt gamla dator med Win me och den nya med win xp nån som har erafarenhet av detta eller hittat nån lösning skriv plz.. Redigerad 18 maj, 2004 av Ade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 samma här.. tror inte att det går att ändra spelarmodeller i zmod utan bara bilar.. med modeller måste man använda 3ds max 3 (inte nyare än 3!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 18 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Hmm det har jag inte testat. Hrmm plötsligt verkar det som jag verkar det som jag kan öppna en massa hus och modeller men inte hmost.dff, vad nu det är för fil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Jag tänkte att jag kan ju fråga här. Om jag ska göra om en bil på GTA:VC vart hittar jag bilen jag vill göra om då?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 18 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Öhm kanske inte rätt topic.. men iaf du för öppna gta3.img med img viewer eller moo maper och extracta ut filen typ (bilnamn.dff) och sen öppna i zmodeller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 IMG-tool.. Sen kan han inte öppna i Zmod.. Måste importera.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 18 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 (redigerad) K, Nu har jag hittat ett import script så man kan köra blender (1000 ggr mer utvecklat) direkt, scriptet kan även öppna alla filler jag får error på i zmodeller. Så kan man lika gärna *** i zmodeller om man har lust. Jag tror jag ska skriva en liten tutorial på ämnet. kolla in Blender BLENDER Redigerad 18 maj, 2004 av Ade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Blender är lamt.. Lika så Wings3d.. Konstigt uppbyggda båda 2.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 18 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 OK , jag gillar det har hållt på trekvartsår nu. Menar du att det är sämre än zmodeller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 (redigerad) *EDIT* glöm det det fixade säj! Redigerad 18 maj, 2004 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts