Topp3 Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 (redigerad) Ser ut som en spegel typ. Aja, hos morsan har jag en dell-matta, fast egentligen behöver jag ingen där. Men det är skönt. Hos farsan har jag en Hem-PC-matta, full med kaffe-, cola- och juicefläckar. Mysigt. *Edit* Såg nu att jag har likadan som KalleR. Så nu vet ni det. Redigerad 22 maj, 2004 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/musis.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 vad är det för material? glas? ser ut som aluminium Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 jag tycker min matta funkar bra w0rdar stell Haha! Kalle, du och jag har likadana musmattor! Fräckt! fasst min är nerspild utav coca cola.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Kör Func nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Haha! Kalle, du och jag har likadana musmattor! Fräckt! nja inte så, alla som har "komundator" från atea får sån matta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 vad är det för material? glas? Det är ju en plåtbit ju.. Aluminium skulle jag tippa på.. Eller tunt stål.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Japp det är aluminium. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Japp det är aluminium. har du kulmus..? låter ju ltie klurigt om du hade laser? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Med laser skulle de nog bli jobbigt, strålen hade spridit sig och musen flyttats konstigt på skärmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Japp jag har kulmus. Men det lär funka med optisk om man borstar aluminiumet. Kanske ska prova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts