Esperanto Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Själv har jag en Steelpad 4D bra musmatta jag rekommenderar Alla musmattor i pollen är dyra men bra också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 (redigerad) Men lol.. Du har inte med fUnc.. Den har nog mest köpare i världen.. Sen tycker jag bara det är fjantigt.. Folk köper "bra" musmattor för att man tror man blir bättre på spel.. Skulle du sätta fetto Heaton på en kulmus och en rutten orginalmusmatta skulle han vara lika bra ändå.. Vote: Annat Har en reklam musmatta från Edström's.. Redigerad 18 maj, 2004 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Har optisk mus, så jag kör utan musmatta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 jag tycker min matta funkar bra w0rdar stell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 (redigerad) 3 år gammal Dell-matta som jag har ovanpå min utslitna fUnc. Redigerad 18 maj, 2004 av Deltanator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 har en vanligt, standard, ljusgrå tygmusmatta för 25 spänn. funkar UTMÄRKT med optisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 (redigerad) har ingen musmatta för det ja har är egentligen en "Pogg" matta va det nu är..fast den funkar som en vanlig musmatta...sen nån simpel mus oxå *EDIT* Funkar inte runkar Redigerad 18 maj, 2004 av Ferkurz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 har ingen musmatta för det ja har är egentligen en "Pogg" matta va det nu är..fast den runkar som en vanlig musmatta...sen nån simpel mus oxå OMG... Den runkar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 stackars matta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Glömde fråga.. KalleR, Delta: Har ni tagit ur tyngden i eran MX500? Klumpen som sitter i kåpan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 har någon musmatta från designtorget, skön och stor, precis lagom till den använder jag en standard Fujistu-Siemens optisk mus... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Glömde fråga.. KalleR, Delta: Har ni tagit ur tyngden i eran MX500? Klumpen som sitter i kåpan? Finns den bara på MX500 eller på alla möss i den serien? (Jag har en MX700) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Finns den bara på MX500 eller på alla möss i den serien? (Jag har en MX700) Tror den finns i dom med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Finns den bara på MX500 eller på alla möss i den serien? (Jag har en MX700) Finns i alla möss i MX serien vad jag minns.. (iaf 300:n) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 såklart använder man en 10 år gammal, flottig, lädermusmatta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 (redigerad) Jag har en mörkgrön IKEA-matta (Musen = MX510) Redigerad 18 maj, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Glömde fråga.. KalleR, Delta: Har ni tagit ur tyngden i eran MX500? Klumpen som sitter i kåpan? Klart att man har gjort det Var ju det första man gjorde efter att man hade köpt musen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Glömde fråga.. KalleR, Delta: Har ni tagit ur tyngden i eran MX500? Klumpen som sitter i kåpan? nej jag tycker det är skönare med tyngden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 (redigerad) Skicka tyngden till mig! Jag tycker min dumma IE3 är för lätt! Den käns så jävla labil vetty. edit: har en func, men använder den bara på LAN då borden är dåliga och hala. Redigerad 18 maj, 2004 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Själv har man en GTA: VC-musmatta från Webhallen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts