Karatemorfar Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Till Infernus: Om du "bara" skulle skaffa Krax msn så varför inte pm:a han då? Det är väl det enklaste, och kom inte att säg att pastorn har manipulerat dig till att sabba detta underbara forum? Kom och tänka på en sak... Hur vet du att Krax ska hosta åt dig? Alltså måste du ha pratat med honom, om det nu var i ett pm så är det väl inte så svårt att trycka på msn knappen eller skicka ett pm tillbaka och fråga efter msnadressen? Till modsen och infernus: Om jag var StellHell eller någon mod så skulle jag ge den här ungen en varning till eller en tempban, för det märks att han umgås med Krax... Och dessa moderatorer är bland de schysstaste "cyberkompisarna" jag har... Tänker inte berätta vem som är bäst men ni vet säkert... Ontopic Har spelat cs i ett ca 1½ år men har en kompis vi retar mycket för han spelar cs mest i hela staden... Och då drar vi en del av dessa skämt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Och dessa moderatorer är bland de schysstaste "cyberkompisarna" jag har... Tänker inte berätta vem som är bäst men ni vet säkert... Ja, alla vet väl att det är jag. Jag måste säga att jag känner mig hedrad och att ni kan fortsätta skicka mutorna till samma adress som förut(Det har minskat på sistone...dags för en bann på 500-600 hundra pers tror jag)! Näe skämt och sido: Infernus eller va du hette: Om du nu bara ska vänta tills Krax ger dig sin MSN kan du väl sluta(snälla?)att göra inlägg? Forumet har vissa regler och du står inte över dom bara för att du är här tillfälligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiXor Skrivet 31 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 fan va dött de e här...alla skämt uppräknade eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiXor Skrivet 5 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 faN MERA sKÄMT TACK!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Du vet att du har spelat för mycket cs när du springer med kniv till skolan för att komma dit snabbare.. ha lol! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 7 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2004 kniven ägde ju mest ha ha ha ha ha Till infernus: just lägg ner! (hoppas detta blir sista vi hör om honom i denna tråd) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 (redigerad) Man har spelat for mycket CS nar: Man forsaker bunny- hoppa nar man spelar "Killerboll". Inte oroar sig for att ena aermen pa trojan man kopte ar langre an den andra, for det fixas i nasta Patch. Redigerad 8 juni, 2004 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Hehe, Jacker hur mycket är klocka i CA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 När man dödar 6 pers på raken heter det i UT Monster Kill, i Quake heter det Excellent, i Counter-Strike heter det Kicked by Console.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 HAHA!!! Den var rolig den. Jag spelar inte CS så mycket längre så jag kan inte så många skämt men alla är helt grymma den roligaste är "Mogen teamflash jävla n00b" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Forlat, men vad betyder egentligen Teamflash? :"> Alla barnen connecta till servern, forutom Max. For han hadde ingen Patch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Forlat, men vad betyder egentligen Teamflash? :"> Alla barnen connecta till servern, forutom Max. For han hadde ingen Patch. En Teamflash är en flashbang som bländar lagmedlemmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 när man skriker, ”Sluta blocka jävla noobs! i kön till bion. när man skriker ut ”Need backup!" på prov. när mamma skriker och man trycker på stopsound. dom tre var riktigt bra lolilol eller lolish! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiXor Skrivet 15 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 (redigerad) haha Yes..nu har Tråden kommigt igång ingen. Inget advert! // StellHell Redigerad 15 juni, 2004 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 först nu snokar jag in här och har fått mig ett gott skratt!! HAHA LOL @ Teamflash och kniven.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 (redigerad) Redigerad 25 mars, 2007 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 (redigerad) http://img.7chan.org/x/src/117481995120.jpg Är det jag som är blind? men jag ser ingenting i ditt inlägg. *edit* 2004 ffs Redigerad 25 mars, 2007 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 (redigerad) http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/AYbazGvobVw3.jpg Om du tänker bumpa en 3 år gammal tråd kan du nu åtminstone bumpa den on-topic. Redigerad 26 mars, 2007 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Man vet att man spelat för mycket CS när man skriker "Mogen teamflash jävla noob!" när ens mamma drar upp persiennerna. Gahhahahaha f*n vad bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 När man dödar 6 pers på raken heter det i UT Monster Kill, i Quake heter det Excellent, i Counter-Strike heter det Kicked by Console.. Haha den var bra Teamflash är gammal men ack så rolig ^^ likaså den med kniven =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts