Jump to content

Roliga CS Skämt

NiXor
 Share

Recommended Posts

Till Infernus: Om du "bara" skulle skaffa Krax msn så varför inte pm:a han då? Det är väl det enklaste, och kom inte att säg att pastorn har manipulerat dig till att sabba detta underbara forum? Kom och tänka på en sak... Hur vet du att Krax ska hosta åt dig? Alltså måste du ha pratat med honom, om det nu var i ett pm så är det väl inte så svårt att trycka på msn knappen eller skicka ett pm tillbaka och fråga efter msnadressen?

Till modsen och infernus: Om jag var StellHell eller någon mod så skulle jag ge den här ungen en varning till eller en tempban, för det märks att han umgås med Krax... Och dessa moderatorer är bland de schysstaste "cyberkompisarna" jag har... Tänker inte berätta vem som är bäst men ni vet säkert...

Ontopic Har spelat cs i ett ca 1½ år men har en kompis vi retar mycket för han spelar cs mest i hela staden... Och då drar vi en del av dessa skämt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 101
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Och dessa moderatorer är bland de schysstaste "cyberkompisarna" jag har... Tänker inte berätta vem som är bäst men ni vet säkert...

Ja, alla vet väl att det är jag. Jag måste säga att jag känner mig hedrad och att ni kan fortsätta skicka mutorna till samma adress som förut(Det har minskat på sistone...dags för en bann på 500-600 hundra pers tror jag)!

:lol:

Näe skämt och sido:

Infernus eller va du hette: Om du nu bara ska vänta tills Krax ger dig sin MSN kan du väl sluta(snälla?)att göra inlägg? Forumet har vissa regler och du står inte över dom bara för att du är här tillfälligt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 years later...